به گزارش اکونا پرس،
 علیرضا بیرانوند گلر شماره یک پرسپولیس یکی از امید‌های هواداران پرسپولیس در بازی امشب مقابل الاهلی عربستان به حساب می‌آید و طرفداران قرمز‌های پایتخت امیدوارند علیرضا دروازه تیم‌شان را بسته نگه دارد و مثل دیدار رفت کلین‌شیت کند. در آستانه بازی امشب  بیرانوند گفت‌وگویی با خبرورزشی انجام داده است که در ادامه می‌خوانید. 
* علی وضعیت تیم در آستانه دیدار حساس امشب مقابل الاهلی چطور است؟
خدا را شکر همه چیز خوب است. بعد از بازی سنگین مقابل ذوب‌آهن در اصفهان تمرینات مناسبی انجام دادیم و آماده بازی امشب هستیم. خوشبختانه همه بچه‌ها به لحاظ بدنی و روحی شرایط خوبی دارند و امیدوارم بتوانیم الاهلی را شکست دهیم تا همچنان به صعود امیدوار باشیم. 
* پرسپولیس می‌تواند از گروهش صعود کند؟
به نظرم کلید صعود ما در مرحله گروهی بازی امشب است و برد در این دیدار کمک زیادی به صعود ما می‌کند. من فکر می‌کنم دیدار امشب مقابل الاهلی سخت‌تر از بازی رفت است و باید در این بازی خیلی باهوش باشیم. 
* جمعه در لیگ برتر هم در یک دیدار حساس به مصاف سپاهان می‌روید...
راستش را بخواهید در حال حاضر اصلاً به سپاهان فکر نمی‌کنیم و همه تمرکزمان روی بازی با الاهلی است. ان‌شاءالله الاهلی را که ببریم می‌رویم سراغ سپاهان. 
* نتیجه بازی امشب را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟‌
نمی‌شود پیش‌بینی کرد، ولی فکر می‌کنم بتوانیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم. 
* به عنوان سؤال آخر اگر قرار باشد بین قهرمانی در آسیا و لیگ برتر یکی را انتخاب کنی، گزینه مد نظر تو کدام است؟
سؤال سختی است. قهرمانی لذت‌بخش و دلچسب است و من هم به عنوان یک بازیکن دوست دارم در تمام تورنمنت‌هایی که حضور دارم جام را بالای سر ببرم، ولی اگر بخواهم یکی را انتخاب کنم، قهرمانی در آسیا را به لیگ برتر ترجیح می‌دهم.
 
منبع: خبرورزشی