به گزارش اکونا پرس،

رضا عنایتی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان این مطلب افزود: استقلال باید بازی های باقی مانده خود در لیگ برتر را در کمال آرامش و به دور از حواشی پیگیری کند و به جای اینکه استرس و دغدغه قهرمانی داشته باشد، فقط به پیروزی و کسب امتیاز فکر کند.
وی اظهار داشت: هنوز چهار هفته تا پایان لیگ برتر زمان باقی است و استقلال باید تمام تمرکز خود را بر کسب امتیازات کامل و سهمیه لیگ قهرمانان قرار دهد و بعد منتظر لغزش احتمالی رقبا باقی بماند.
عنایتی همچنین درباره دیدار حساس استقلال برابر الهلال عربستان اظهار داشت: استقلال در بازی برگشت مقابل الهلال عربستان کار سختی را پیش رو دارد و اگر بتواند در این مسابقه به پیروزی برسد، گام بلندی را برای صعود به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بر خواهد داشت.
تیم فوتبال استقلال روز سه شنبه در امارات دیدار برگشت خود برابر الهلال عربستان را در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا برگزار می کند. آبی پوشان دیدار رفت را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساندند.
مهاجم اسبق تیم ملی با بیان اینکه الهلال برای جبران شکست دور رفت برابر استقلال تلاش زیادی خواهد کرد، افزود: استقلال باید بداند این تیم به طور کامل مورد آنالیز حریف قرار گرفته است و آنها با آمادگی کامل روبروی آبی پوشان تهرانی در زمین صف آرایی می کنند.
بازیکن اسبق استقلال خاطرنشان کرد: استقلال همواره در بازی های بزرگ و حساس عملکرد خوبی داشته است و این توانایی را خواهد داشت که با ارائه یک فوتبال هدفمند و منطقی برابر الهلال به پیروزی رسیده و سه امتیاز دیگر را در مهم ترین و بزرگ ترین رویداد آسیایی به حساب اندوخته های خود اضافه کند.
عنایتی تصریح کرد: استقلال در بازی با ماشین سازی به پیروزی رسید و تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن باعث شد فاصله امتیازی این دو تیم در صدر جدول کم شود اما هنوز سرنوشت قهرمانی در دستان پرسپولیس است. البته قرمزپوشان دو بازی سخت با تیم های سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز پیش رو دارند که احتمال امتیاز از دست دادن آنها زیاد است.