به گزارش اکونا پرس،

برهانی دیدار مقابل پدیده را سخت دانست و پیش‌بینی کرد که اگر آبی‌ها این تیم را شکست دهند می‌توانند از غفلت سایر مدعیان بهترین استفاده را ببرند.

شرایط استقلال در روزهای اخیر چطور است؟

خدا را شکر شرایط خوبی دارند. سه برد پیاپی را به دست آوردند و از لحاظ روحی در بهترین شرایط قرار دارم. به نظر من آنها می‌توانند با کمی تمرکز در لیگ هم مدعی قهرمانی باشند. البته کار کمی سخت است زیرا تیم‌های مدعی در بالای جدول حضور دارند و این کار را کمی سخت می‌کند.

یعنی به نظرت استقلال می‌تواند قهرمان لیگ شود؟

اگر بخواهیم منطقی صحبت کنیم کار کمی سخت است اما غیرممکن نیست زیرا تیم‌های صدر جدول همگی با یکدیگر بازی مستقیم دارند و این فرصت خوبی است تا استقلال بتواند از این موضوع نهایت استفاده ببرد. البته این را هم در نظر بگیریم که استقلال بازی‌های آسانی در پیش ندارد. به طور مثال بازی با پدیده که خودش هم مدعی است البته آنها به دنبال کسب سهمیه هستند.

به عنوان مهاجم سابق عملکرد استقلال در خط حمله به چه صورت است؟

استقلال مهاجمان خوبی را در نیم فصل جذب کرد. پاتوسی نشان داد که فوتبالیست حرفه‌ای و باهوشی است. یا همین منشا که من در پیکان با وی همبازی بودم او قدر موقعیت‌ها را می‌داند و این خودش یک نکته مثبت است. امیدوارم در این چهار هفته هم مهاجمان همین روند خوبشان را هم حفظ کنند.

به پایان فصل نزدیک می‌شویم. توصیه‌ای به کادر مدیریتی باشگاه استقلال دارید؟

استقلال باید از همین حالا به فکر یارگیری باشد. دیدید که فصل قبل در نیم فصل اول چه اتفاقاتی برای تیم افتاد. آنطور که من شنیده‌ام اردوی پیش‌فصل تیم هم مشخص شده است و اگر استقلال برای یارگیری اقدام کند می‌تواند به بهترین شکل خودش را برای لیگ آماده کند. کادر فنی باید بازیکنان مورد نظرش را به باشگاه ارائه کند تا آنها نسبت به جذب این بازیکنان اقدام کنند.

شرایط تیم را در آسیا چطور می‌بینید؟

خب استقلال در گروه سختی قرار دارد. تمام تیم‌های صدرنشین کشورهای مطرح در گروه استقلال قرار دارند در حالی که در گروه‌های دیگر اینگونه نیست. استقلال باید مقابل الدحیل به برتری برسد تا بتواند به دور بعدی صعود کند. البته تا روز آخر هیچ چیز مشخص نمی‌شود زیرا تیم‌های مدعی همگی قصد دارند در دور بعدی حضور داشته باشند.

به نظر شما استقلال باید حسرت کدام بازی را در لیگ بخورد؟

بازی دربی و همین بازی مقابل سایپا زیرا حتی اگر آنها سایپا را شکست می‌دادند الان اختلاف‌شان در صدر جدول دو امتیاز بود. البته همانطور که گفتم هنوز چهار هفته به پایان مسابقات باقی مانده و همه تیم‌ها می‌توانند خود را در حد مدعی نگه دارند.

شهرداری بندرعباس در لیگ دو نتوانست به لیگ یک صعود کند.

شرایط ما در نیم فصل اول خوب بود و حتی تا رده دوم هم بالا آمدیم اما متاسفانه نتوانستیم به لیگ یک صعود کنیم.

از نظر تجربه برایت چطور بود؟

از لحاظ تجربه بخواهیم حساب کنیم من تجربه خوبی را به دست آوردیم زیرا کار کردن در لیگ دو خیلی سخت است. تیم‌ها همگی در یک سطح قرار دارند و این کار را کمی سخت می‌کند. به هر حال قسمت نبود به لیگ یک صعود کنیم.

فصل بعد هم در این تیم می‌مانی؟

دوست دارم شرایط جدیدی را تجربه کنم و فکر نمی‌کنم که این اتفاق صورت بگیرد. امیدوارم آنها در ادامه راه موفق باشند.

منبع: ایلنا