به گزارش اکونا پرس،

گادوین منشا که در دیدار برابر الهلال و ماشین‌سازی تبریز (دو دیدار آخر داخلی و آسیایی استقلال) در ترکیب آبی‌پوشان تبریز ۹۰ دقیقه بازی کرد برای دیدار امشب برابر پدیده انگیزه زیادی برای گلزنی دارد. او که با خبرورزشی حرف می‌زد درباره دیدار قبلی برابر الهلال هم صحبت کرد. 
* برای بازی امشب آماده‌اید؟
یکی، دو جلسه تمرین داشتیم. کادر فنی خیلی تحت فشار است. 
* برای نتایج؟
نه! برای تمرین دادن تیم. ما هر ۴ روز در میان بازی داریم و این فرصت را برای کار مربی با تیم کم می‌کند. شفر هم از این موضوع راضی نیست. 
* به خودتان هم فشار می‌آید؟
البته! ولی ما با ریکاوری و استراحت می‌توانیم توان از دست رفته‌مان را بازیابی کنیم، اما فرصت برای تمرین تاکتیکی روی برنامه‌های حریف کم است. 
* قبول داری در مصاف با الهلال فرصت خوبی را از دست دادید؟
البته باید برنده می‌شدیم. ما موقعیت‌های‌مان خیلی خوب بود و از آن‌ها به نحو درستی استفاده نکردیم. می‌توانستیم با کمی دقت ۳ امتیاز حساس بگیریم ولی از دستش دادیم. 
* الهلال مستحق برد بود؟
نه! ما نیمه اول خوب نبودیم ولی در نیمه دوم حتی توپ را به تیر دروازه الهلال زدیم و فکر می‌کنم بازی به شکلی پیش رفت که اصلاً شانس نداشتیم. البته من معتقدم شانس با تلاش بیشتر می‌شود، اما بچه‌های ما خیلی تلاش کردند. 
* فکر می‌کنی بتوانید از گروه تان صعود کنید؟
نتایج به شکلی رقم خورده که تا روز آخر نمی‌توان دقیق گفت بالا می‌رویم یا نه. این دست خودمان است که باید با قدرت تمرین کنیم. ما هنوز شانس داریم و باید منتظر نتایج دیگر حریفان‌مان بمانیم. ۶ امتیاز در دو دیدار بعدی ما را ۱۰ امتیازی می‌کند و می‌توانیم با نتیجه‌ای که الدحیل و الهلال می‌گیرند کاندیدای صعود شویم. مهم این است که ما هنوز در آسیا شانس زیادی داریم. 
* خودت هم یک موقعیت خوب در دقیقه ۸ داشتی؟
پاس پاتو (پاتوسی) عالی بود... حیف شد! بعد از اینکه توپ را گرفتم ضربه‌ام را با زاویه کم به دروازه زدم که دروازه‌بان‌شان گرفت. اگر کمی با زاویه بازتر می‌زدم شرایط خیلی فرق می‌کرد. آن‌ها یک شوت زدند و ما را غافلگیر کردند وگرنه خط دفاعی ما خوب کار می‌کرد. 
* بازی امشب را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
بازی آسانی نیست. ما یک مسابقه خیلی مهم در مشهد داریم. وضعیت تیم‌ها در صدر جدول به شکلی شده که اصلاً حق اشتباه نداریم و نباید حتی یک امتیاز هم از دست بدهیم. چون ۴ بازی آینده‌مان و پیروزی در آن‌ها می‌توانند حکم قهرمانی‌مان را امضا کنند. 
* از پدیده چقدر شناخت دارید؟
تیم فوق العاده تاکتیکی است. پاسکاری‌های زیاد از جمله تاکتیک‌های این تیم است. البته ما یک فیلم آنالیز شده از این تیم را هم دیده‌ایم ولی با این وجود خودمان هم برنامه‌هایی برای شکست دادن این تیم داریم. 
* مسابقه در مشهد دشوار نیست؟
ما برای بازی بیرون از خانه همیشه آماده‌ایم و نتایج خوبی هم گرفته‌ایم. 
* خودت برای این بازی آماده‌ای؟
امیدوارم امشب برای استقلال گل بزنم. خیلی دوست دارم کمک کنم تیم به قهرمانی برسد. 
* اما رقبایی مانند پرسپولیس دارید.
ما باید کار خودمان را انجام بدهیم و منتظر اشتباه رقبا بمانیم. قطعاً اگر ما اشتباه نکنیم دیگران این کار را انجام می‌دهند.