به گزارش اکونا پرس،

حسن زمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل پدیده شهر خودرو در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر و خارج شدن این تیم از کورس قهرمانی اظهار داشت: آشی که از سوی وزارت ورزش و جوانان برای مدیریت استقلال پخته شد، بهتر از این جواب نمی‌داد. در متن استعفایم از هیئت مدیره استقلال این مسائل را عنوان و پیش‌بینی کرده بودم. متأسفانه تمام پیش‌بینی ما درست از آب در آمد.

وی با بیان اینکه مشکل اساسی باشگاه استقلال مدیریتی است، تصریح کرد: جای تأسف دارد با باشگاه بزرگ استقلال که 30 میلیون هوادار دارد، این گونه رفتار می‌شود. من به دلیل اعتراض به دخالت‌ها در باشگاه استعفا کردم و مجبور به جدایی از تیم محبوبم شدم، اما سعی می‌کنم از طریق عواملی که می‌شناسیم و می‌توانند تأثیرگذار باشند، به استقلال کمک کنیم  تا ضعف‌های مدیریتی جبران شود. استقلال باید از این وضعیت خارج شود.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه چه نمره‌ای به عملکرد امیرحسین فتحی می‌دهد، گفت: از 20 به فتحی نمره 12 می‌دهم. حاشیه‌هایی که قابل جمع شدن بود را، آنقدر اجازه دادند ادامه پیدا کند تا کار به اینجا کشیده شود. تیمی که قهرمانی در دستش بود را، به جایی بردیم که گرفتن سهمیه نیز برایش سخت شده است. این دوستان باید جواب هواداران دلسوز استقلال را بدهند.

زمانی در پایان خاطرنشان کرد: دو ماه از 6 ماهی که قرار بود استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شوند، گذشته و هیچ حرکتی نمی‌بینیم. با توجه به اینکه باشگاه می‌تواند با واگذاری به بخش خصوصی نفس تازه‌ای بگیرد، امیدوارم در 4 ماه باقیمانده که مجلس مصوبه کرده، واگذاری باشگاه به هواداران و پیشکسوتان و همینطور بخش غیردولتی اجرایی شود.