به گزارش اکونا پرس،

اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد بحث شکایت‌های دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان از یکدیگر گفت: خدا می‌داند نصف گرفتاری‌های ما از فضای مجازی،سایت‌ها و رسانه‌ها است. تخلفاتی که از بازیکنان و کادر فنی دو تیم در جریان قبل یا بعد از مسابقه مشاهده شده و در گزارش آمده، مستقیما از سوی کمیته انضباطی رصد می‌شوند و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. 

حسن‌زاده در ادامه گفت: شکایت کردن یا نکردن تیم مقابل از این افراد که از دید ما رفتار غیرورزشی داشته‌اند، هیچ تأثیری ندارد، لذا ما نقض مقررات ورزشی توسط فرد را تنبیه می‌کنیم و نیازی هم به شکایت دیگران نیست، معمولا هم متعارف نیست اگر کسی نسبت به داور یا حتی بازیکن حریف رفتار غیرورزشی انجام داده و نقض مقررات کرده، حتما باید منتظر شکایتش باشیم. به این مسئله اصلا نیازی نیست و تأکید می‌کنم که متعارف هم نیست. 

رئیس کمیته انضباطی در ادامه اظهار داشت: لذا این دو موضوع شکایت این باشگاه یا آن باشگاه از فلان کس یک دردسر و شاید یک رویه غلط و جدید است که امیدوارم باب نشود. هم داور و هم ناظر فدراسیون به درستی همه بازیکنان و اعضای کادرفنی دو تیم را که تخلفی از آنها سر زده است گزارش کردند و ما هم از آنها دعوت کردیم، عده‌ای باید حضورا بیایند و دفاع کنند و ما هم به زودی رأی می‌دهیم. باز هم تأکید می‌کنم امیدوارم این رویه غلط باب نشود چون به آن اصلا نیازی نیست. مقامات  رسمی بازی مسائل را جزء به جزء گفته‌اند و به شکایت‌های دو باشگاه نه نیازی است و نه اساسا محلی دارد. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و این موضوع اصلا دخیل نیست. 

وی در مورد شکایت باشگاه سپاهان از اختلاف سرمربی پرسپولیس و ناظر مسابقه گفت: این موضوع به آن باشگاه هیچ ارتباطی ندارد. خوشبختانه این مورد هم گزارش شده است. زمانی هست که به عنوان مثال شما مطلبی را در نوشته‌هایتان جا می‌اندازید، یک نفر به شما یادآوری می‌کند و شما از او تشکر می‌کنید اما وقتی شما همه چیز را می‌دانید، دیگر نیازی به یادآوری دیگران نیست. باز هم می‌گویم امیدوارم این اقدام و رویه نادرست باب نشود که از این به بعد هر کسی بخواهد از متخلفین شکایت کند. مقامات به درستی رصد کرده‌اند و همه چیز را گفته‌اند و ما هم وظیفه خودمان را انجام می‌دهیم.