به گزارش اکونا پرس،

سیامک نعمتی بازیکن چند پسته پرسپولیس امید زیادی به بازی امشب تیمش مقابل پاختاکور دارد. سیامک معتقد است اگر اشتباهات داوری در بازی‌های گذشته پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نبود، الان صعود سرخپوشان به مرحله بعدی قطعی شده بود.

گفت‌وگوی خبرورزشی با این بازیکن را در ادامه می‌خوانید.
* سیامک امشب بازی مقابل پاختاکور را چطور می‌بینی؟
دیدار مهمی برای ما به حساب می‌آید و هر طور شده باید از این بازی امتیاز بگیریم. پاختاکور نشان داد تیم قدرتمند و باکیفیتی است، ولی ما محکوم به برد هستیم و باید این تیم را شکست دهیم تا برای صعود به دور دوم شانس داشته باشیم. باخت بدی مقابل الاهلی متحمل شدیم و در دیداری که اصلاً مستحق شکست نبودیم، سه امتیاز از دست دادیم و کارمان به، اما و اگر کشید، ولی هواداران مطمئن باشند با تمام وجود برای شکست دادن پاختاکور تلاش می‌کنیم.
* چرا کار پرسپولیس در این فصل لیگ قهرمانان آسیا گره خورد؟
به نظرم دو دلیل مهم و اصلی دارد. اول اینکه فشردگی بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و خستگی ناشی از بازی کردن به فاصله هر ۴ روز ما را اذیت کرد که نمونه‌اش را در بازی قبل مقابل الاهلی به وضوح دیدید. دلیل دوم اشتباهات داوری بود که در بازی رفت مقابل همین تیم پاختاکور و السد در قطر ۴ امتیاز را از ما گرفت. اگر اشتباهات داوری نبود الان صعودمان به مرحله بعد قطعی شده بود. خلاصه هرچه که بود نباید فکرمان را درگیر بازی‌های گذشته بکنیم. همیشه باید رو به جلو نگاه کنیم و به آینده امیدوار باشیم.
* بازی با تراکتورسازی چطور بود؟
دیدار بدی نبود. خیلی زود به گل رسیدیم و روند بازی در دست ما بود، ولی روی یک اشتباه گل خوردیم. در مجموع یک امتیاز هم برای این بازی بیرون از خانه آن هم مقابل تراکتورسازی و تماشاگران پرشورش نتیجه بدی به حساب نمی‌آید. حالا بازی با ماشین‌سازی خیلی برای‌مان مهم شد و هر طور شده باید این تیم را ببریم. مطمئن هستم مثل بازی با سپاهان روز شنبه ورزشگاه پر از تماشاگر و یکدست قرمز خواهد شد تا با کمک هواداران ماشین‌سازی را ببریم و به هدف‌مان که قهرمانی است نزدیک شویم.
* جو تبریز و ورزشگاه یادگار امام (ره) چطور بود؟
انصافاً جو استادیوم و رفتار مردم تبریز خوب بود و توهینی نشنیدیم. امیدوارم فضای همه ورزشگاه‌های ما در همه شهر‌ها آرام و بدون تنش باشد تا خدای نکرده کسی در این بین آسیب نبیند. فقط جای هواداران‌مان در بازی با تراکتور خالی بود. ان‌شاءا... در بازی با ماشین‌سازی هواداران ورزشگاه را پر می‌کنند تا جبران بازی با تراکتور شود.
* در جریان حرف‌های بازیکن ماشین‌سازی قرار گرفتی؟
بله یک چیز‌هایی شنیدم، ولی این صحبت‌ها اصلاً اهمیت ندارند و ما کارمان را می‌کنیم ضمن اینکه طبیعی است که مردم تبریز دوست دارند تیم شهرشان تراکتورسازی قهرمان شود نه پرسپولیس و این مسئله اصلاً غیرعادی نیست.
* با توجه به پیروزی سپاهان و استقلال در این هفته و کم شدن اختلاف امتیاز، نگران لغزش احتمالی و از دست رفتن قهرمانی نیستید؟
اصلاً به این مسائل منفی فکر نمی‌کنیم. سرنوشت قهرمانی دست خودمان است و اگر از دو بازی ۴ امتیاز بگیریم قهرمانی‌مان قطعی می‌شود. در ضمن قهرمانی لیگ برتر کمترین حق هواداران ما در این فصل است و ما بچه‌های تیم تا آخرین لحظه برای شادی هواداران و بالا بردن جام قهرمانی تلاش می‌کنیم.
* حرف آخر...
صحبت خاصی نیست. می‌خواهیم بازی با پاختاکور را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا امیدوار به صعود باقی بمانیم. از هواداران‌مان می‌خواهیم برای‌مان دعا کنند و از ایران انرژی مثبت بفرستند.