به گزارش اکونا پرس،

پس از برگزاری مسابقه دو تیم سپاهان وماشین‌سازی که با برتری دو بر صفر سپاهان به پایان رسید،‌ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس طی اظهاراتی در خصوص صحبت‌های فرید بهزادی‌کریمی بازیکن ماشین‌سازی، نسبت به نتیجه این مسابقه ابراز نگرانی کرد و از مراجع ذیربط فدراسیون درخواست بررسی و رسیدگی به مسائل این مسابقه را داشت.

به همین خاطر خبرنگار ورزشی فارس در تماسی با مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اظهارات عرب از او سؤال کرد و مدیرعامل باشگاه سپاهان در این مورد به خبرنگار فارس گفت: ما در جلساتی که گذاشتیم قرار شد مصاحبه نکنیم. من مصاحبه‌ای از مدیران عامل باشگاه‌های دیگر در رسانه‌ها نمی بینم فقط ماشالله به من زنگ می‌زنند!

وی در ادامه گفت: پاسخی به اظهارات عرب ندارم. آنها به تیم ماشین‌سازی اتهام زدند. ماشین‌سازی مقابل ما یک بازی محکم و قرص انجام داد و اینها بهانه‌گیری است. در مورد این موضوع کمیته انضباطی و کمیته اخلاق باید پاسخ دهند و ما پاسخی درمورد اظهارات ایشان نداریم.

وی در خصوص ابلاغ رای سیاوش یزدانی مدافع سپاهان گفت: ان‌شاالله رای او بیاید اطلاع‌رسانی می‌کنیم. این رای هنوز به ما ابلاغ نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا یزدانی در بازی با پدیده همراه تیم خواهد بود، گفت: ان‌شالله.