به گزارش اکونا پرس،

 فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ایران به زودی آغاز می‌شود و باشگاه‌ها تلاش می‌کنند تا نقاط ضعف را برطرف و بازیکنان مدنظر سرمربی شان را جذب کنند که مسئولان باشگاه پرسپولیس این کار را آغاز کردند و در صدد توافق با بازیکنان اصلی برای فصل آینده هستند.  

در جلسه‌ای که ایرج عرب با برانکو داشت، برنامه ریزی برای کسب قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی، اردو‌های پیش فصل، جذب بازیکنان مورد نظر برای فصل آینده و ... بحث شد و در پایان مقرر گردید برنامه‌های جذب بازیکن از شنبه هفته آینده و پس از بازی با ماشین سازی انجام شود، اما برانکو به مدیران تیم سرخپوش پیام داد تا قرارداد بازیکنان ثابت این تیم تمدید شود.

شجاع خلیل زاده و کمال کامیابی نیا توافقات کلی را با مدیران باشگاه پرسپولیس انجام دادند و قرارداد آن‌ها پس از بازی‌ها تمدید خواهد شد تا فصل آینده نیز در جمع شاگردان برانکو بمانند، هرچند هر ۲ بازیکن پیشنهاداتی دارند، اما تصمیم گرفتند در پرسپولیس بمانند و با این تیم قهرمانی در لیگ برتر و آسیا را کسب کنند.

همچنین محمد نادری که در نیم فصل لیگ هجدهم به صورت قرضی و ۶ ماهه به پرسپولیس پیوست و در این تیم عملکرد خوبی داشت تا جایی که مدیران باشگاه سرخپوش در صدد قطعی کردن قرارداد او هستند.

یکی از مدیران تیم پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تایید کرد.