به گزارش اکونا پرس،

روز شنبه و در تورنومنتی که برای چهارمین سال پیاپی به همت شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز و با همکاری خانه گلف باشگاه انقلاب برگزار شد آقای علیرضا نواب از کشورمان به مقام نخست این مسابقات دست یافت و طبق روال سالهای گذشته که تنها یک نفر به مرحله نهایی صعود خواهد کرد، وی به دوره نهایی که در انتالیا برگزار خواهد شد، راه یافت.

لازم به ذکر است که به نفرات دوم و سوم این تورنومنت نیز جوایزی اهدا شد.

در این مسابقات که با حضور و نظارت مستقیم آقای زکریا کروچام مدیر شرکت ترکیش ایرلاینز بین بازیکنان گلف ایرانی همچنین  بازیکنان سفارت هاى کشورهاى مختلف انجام شد در پایان و در مراسم اهدا جوایز سفیر جمهورى ترکیه و سفیر کشور اسپانیا نیز حضور داشتند.

1398021116534838417323444

دکتردریا اورس سفیر ترکیه در ایران نیز در حاشیه این مسابقات گفت: در سالهای اخیر، گردشگری میان ایران و ترکیه و بخصوص حضور گردشگران ایرانی در ترکیه بدلیل شرایط اقتصادی و افزایش قیمت ها نه تنها  افزایش رو به رشدی نداشته بلکه دارای کاهش هم گردیده است که در این رابطه تلاش شده است تا با کاهش هزینه های خدماتی و همچنین تدارک بسته های گردشگری ارزان، مسفران ایرانی بتوانند مانند گذشته به کشور ترکیه رفت و آمد داشته باشند.

وی در ادامه افزود: با وجود آنکه ما خیلی علاقه مندیم که شرایطی فراهم شود که گردشگران ترکیه ای هم به ایران سفر کنند اما زیرساخت های لازم برای پذیرش توریست در ایران دارای کاستی های فراوانی است که به عنوان مثال؛ نوروز امسال من برای رزرو هتل در شهر اصفهان بشدت دچار مشکل شدم.

سفیر ترکیه در ایران در پایان به این نکته اشاره کرد که با توجه به افزایش ورود گردشگران ایرانی از مرزهای زمینی مشترک بین دو کشور، جهت رفاه حال مسافران امکاناتی جهت اسکان و حمل و نقل آنها در حال تدارک است که امیدواریم در طرف مقابل هم تسهیلاتی از این دست صورت پذیرد تا مناسبت فرهنگی و اقتصادی و صنعت توریسم بین دو طرف، بیش از پیش افزایش یابد.

IMG_1172

IMG_1168

IMG_1038