به گزارش اکونا پرس،
پرسپولیس امروز یک بازی بسیار حساس در پیش دارد. سرخپوشان پایتخت باید مقابل ماشین‌سازی به میدان بروند و حساسیت بازی به خاطر شرایطی است که پرسپولیس در آن قرار گرفته؛ اگر بازی را ببرد، تقریباً قهرمانی خود را قطعی کرده و اگر توانایی پیروزی برابر ماشین‌سازی را نداشته باشد، باید به قضا و قدر فکر کند و منتظر نتایج سایر تیم‌ها باشد تا به قهرمانی برسد. در این شرایط، با کریم باقری تماس گرفتیم. 
آقاکریم در ابتدا، حرف‌هایش را این‌طور شروع کرد: «فشردگی شدیدی در برنامه ما به وجود آمد. انتظار این فشردگی را نداشتیم. ۵ بازی را بدون برد پشت سر گذاشتیم، اما در ۴ بازی بیرون از تهران بودیم و بازی در تهران هم مقابل سپاهان بود. در هر ۵ دیدار، بهتر از حریفان بازی کردیم و در دیدار مقابل تراکتورسازی و پاختاکور، آخرین دقایق بود که گل خوردیم.» 
باقری اضافه کرد: «من فکر می‌کنم بازیکنان با تمام تلاش به میدان رفتند و همیشه بهترین بازی خود را نشان دادند. به هر حال طبیعی است در یک بازی، یک یا دو اشتباه صورت بگیرد و نباید بابت این مسائل، بازیکنان را سرزنش کرد. ما نمی‌توانیم در همه بازی‌ها برنده باشیم، اما آمار نشان می‌دهد بازیکنان پرسپولیس همیشه بهترین بازی‌ها را انجام داده‌اند و خستگی و فشردگی مسابقات نیز نتوانست تیم را از مسیری که داشت، دور کند. تغییرات زیادی داشتیم و با این حال، از عملکرد بازیکنان ناراضی نیستیم.» 
دستیار ایرانی و فرد مورد اعتماد برانکو در مورد حذف از لیگ قهرمانان آسیا افزود: «همه تلاش‌مان این بود که در دو بازی مقابل الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان به پیروزی برسیم یا امتیاز بگیریم. قرعه‌کشی نیز برای‌مان بد بود زیرا قرعه به شکلی بود که فقط بازی اول و آخر در ورزشگاه آزادی افتاد و ما ۴ بازی پشت سر هم در آسیا، خارج از تهران بودیم که این همه روی بازیکنان تأثیر گذاشت. به هر حال اتفاقی است که رخ داده و باید قبول کنیم در گروه بسیار سختی قرار داشتیم. السد و الاهلی که مدعی صعود بودند، پاختاکور هم بالاتر از انتظار‌ها ظاهر شد. از این به بعد باید فکر برنامه‌ریزی برای فصل آینده لیگ قهرمانان باشیم و با قدرت، به بازی‌هایی که در پیش داریم، وارد شویم.» 
باقری در مورد دیدار با ماشین‌سازی تبریز نیز گفت: «ماشین‌سازی تیم خوبی است که کادر فنی و بازیکنان خوبی هم دارد. آن‌ها قطعاً برای باختن به تهران نمی‌آیند، اما بازیکنان ما به دنبال پیروزی هستند و ان‌شا‌ءا... بازی‌های دیگر هم به سود پرسپولیس شود و جلوی چشم هواداران بتوانیم قهرمانی را جشن بگیریم. فصل بسیار سختی را سپری کردیم و به بازی حساسی رسیدیم ولی فکر می‌کنم پرسپولیس سخت‌تر از این شرایط را نیز پشت سرگذاشته و همیشه با مقاومت بالایی از این روز‌ها گذشته است.» 
او در نهایت گفت: «تلاش می‌کنیم بازی را ببریم و هواداران هم باید در تمام طول بازی به تشویق و حمایت از بازیکنان بپردازند و کاری هم به حواشی نداشته باشند. الان و در این شرایط، حمایت از بازیکنان و این تیم، بهتر جواب می‌دهد. باید در این بازی گل بزنیم و ان‌شا‌ءا... ۳ امتیاز را بگیریم تا جلوی چشم هواداران، روسفید باشیم. بچه‌ها می‌دانند در چه شرایطی هستیم و بدون شک بهترین بازی خود را انجام خواهند داد.»
منبع: خبرورزشی