به گزارش اکونا پرس،

شجاع خلیل زاده در بازی رفت مقابل ماشین‌سازی تبریز تک گل برتری پرسپولیس را زد و شنبه شب هم خیلی تلاش کرد روی ضربات ایستگاهی دروازه حریف را باز کند و... 
در ادامه حرف‌های مدافع سرحال این روز‌های پرسپولیس خالی با خبرورزشی را می خوانید:
* همه انتظار داشتند ماشین‌سازی تبریز را در استادیوم آزادی ببرید. چرا نشد؟
بدشانسی و برخی اتفاقات اجازه نداد برنده این بازی شویم. از بابت این مساوی واقعاً ناراحتیم. دوست داشتیم در حضور هواداران پرسپولیس جشن قهرمانی بگیریم، اما نشد. 
* کار به جم و بازی با پارس جنوبی کشیده شد.
بله، یک هفته دیرتر، اما ان‌شا‌ءا... جشن قهرمانی را در جم می‌گیریم. 
* علیه هوشنگ نصیرزاده هم بعد از بازی مصاحبه کردی.
نه، علیه کسی حرف نزدم. گفتم آقای نصیرزاده عادت دارد در خصوص خیلی مسائل صحبت کند. همه دیدند یک پنالتی درست برای ما گرفته شد و یک پنالتی صد درصد هم گرفته نشد. با این حال داوری مشکلی نداشت که دوستان در مورد آن حرف زدند. 
* عملکرد ماشین‌سازی هم انصافاً جلوی شما بد نبود.
من بعد از بازی هم گفتم که مانده‌ام چگونه تیم‌هایی که جلوی سایر تیم‌ها دو تا سه تا می‌خورند جلوی ما شیرمی شوند! البته عملکرد این نیست که ضد فوتبال بازی کنید. ماشین‌سازی به نظرم بحرینی بازی کرد و به هدفش رسید. 
* یعنی چی؟
به هرحال خیلی‌ها این روز‌ها دوست دارند از پرسپولیس امتیاز بگیرند و این به یک آرزوی شیرین تبدیل شده است!
* به نظر می‌رسید داور هم وقت تلف شده کمی گرفت.
درست است، اما در مجموع عملکرد آقای کوپال ناظمی خوب بود. 
* موقعیت‌های خوبی هم داشتید که در این بازی به سادگی هدر دادید.
نه، به نظرم بچه‌ها تلاش خودشان را کردند، اما بدشانسی و درخشش دخسوس دروازه‌بان ماشین‌سازی اجازه نداد بیشتر از یک گل بزنیم. 
* نتیجه عادلانه چه بود؟
اگر نتیجه عادلانه رقم می‌خورد باید حداقل با اختلاف ۳ گل برنده می‌شدیم، اما فوتبال همین است. همیشه قرار نیست تیم بهتر برنده شود. 
* ولی شما الان ۶ هفته‌ای می‌شود که موفق نشدید برنده شوید.
خستگی و فشردگی مسابقات یک مقدار بچه‌ها را اذیت کرده است، اما به امید خدا با قهرمانی در هفته آخر همه این خستگی‌ها از تن ما بیرون خواهد رفت. 
* خیلی‌ها اعتقاد دارند شجاع خلیل زاده آماده‌ترین مدافع وسط حال حاضر ایران است. هنوز به طور رسمی سرمربی تیم ملی انتخاب نشده است. چقدر امیدواری دوباره به تیم ملی دعوت شوی؟
این نظر لطف شماست. خودم هم فکر می‌کنم در بهترین دوران فوتبالی‌ام به سرمی‌برم و بی‌صبرانه منتظرم ببینم چه کسی سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شود. آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی است و امیدوارم کسی سرمربی تیم ملی شود که بهترین‌ها را دعوت کند. همین!