به گزارش اکونا پرس،

مجید رضایی عضو کمیته فنی استقلال در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه حرفهای جالبی بر زبان آورد. او از معیارهای انتخاب کمیته فنی برای سرمربیگری فصل آینده صحبت کرد و همچنین اعلام کرد مربی‌ای به استقلال خواهد آمد که نگاهش از بالا به پایین نباشد.

 در خصوص جلسه کمیته فنی که در باشگاه با حضور فتحی مدیرعامل برگزار شد صحبت کنید؟

چند روز پیش جلسه‌ای در محل باشگاه داشتیم که در خصوص موضوعات مختلفی بحث شد که مهمترین آن انتخاب سرمربی تیم بود. حدود 15 مربی به ما معرفی شده که البته هیچکدام از آنها منجر به انجام مذاکره نشده است. شاید هم این احتمال وجود داشته باشد که در چند روز آینده گزینه‌های دیگری هم مد نظر باشگاه باشد.

 در این 15 نفر که شما نام بردید از چه زمانی کمیته فنی وارد عمل خواهد شد؟

زمانی که پنج گزینه نهایی شوند کمیته فنی کارنامه و رزومه آنها را بررسی خواهد کرد.

 معیار شما برای انتخاب سرمربی چیست؟

معیارهای زیادی وجود دارد. به نظر ما باید سبک مربیگری فرد مورد نظر به فوتبال ما بخورد. کارنامه خیلی خوب و درخشانی داشته باشد. مربی باشد که کارنامه‌ای پر از موفقیت داشته باشد. نگاهش به فوتبال ما از بالا به پایین نباشد مثل کی‌روش و مهمترین مسئله‌اش این باشد که سنش زیاد بالا نباشد. البته این را هم باید در نظر بگیریم که زیاد هم بی‌تجربه نباشد.

با این معیارهایی که شما گفتید پس احتمالا مربی بزرگی به ایران خواهد آمد؟

ما تلاش می‌کنیم تا یک مربی بزرگ را به استقلال بیاوریم. مربی‌ای که ترجیحاً از شرق اروپا باشد زیرا این سبک مربیان معمولا همیشه در فوتبال ایران موفق بوده‌اند.

به عنوان یک عضو کمیته فنی چرا شفر نتوانست در فوتبال ایران موفق شود؟

همان مسئله‌ای را که به شما گفتم؛ شفر هم مثل کی‌روش نگاهش از بالا به پایین بود. باشگاه هم باید با شفر خیلی ملایم‌تر و محترمانه‌تر برخورد می‌کرد. البته رفتار ایشان هم غیرحرفه‌ای بود که به محل تمرین استقلال رفت.

چرا خود فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی نگه نمی‌دارید؟

فرهاد بازیکن بسیار بزرگی بوده است. او مربی جوان و باانگیزه‌ای است. فعلا که کارش را انجام می‌دهد ولی برای خودش بهتر است که باتجربه‌تر شود ولی آنطور که در کمیته فنی باشگاه و مدیریت باشگاه تصمیم گرفته شد قرار است در فصل آینده گزینه سرمربیگری خارج از ایران باشد.

منبع: ایلنا