به گزارش اکونا پرس،

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ۲۶ ساله تیم فوتبال پرسپولیس تهران که عملکرد خوبی در لیگ هجدهم داشت و توانست با سرخپوشان پایتخت به قهرمانی برسد، امیدوار است تا در پایان بازی‌های جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، از سرخپوشان پایتخت جدا شود و به اروپا برود.

هر چند که بیرو تا ۱۴۰۰ با پرسپولیس قرارداد، اما درخشش در تیم ملی و پرسپولیس سبب شد تا پیشنهاداتی به این بازیکن برسد و احتمال دارد به زودی از جمع شاگردان برانکو جدا شود. رویای این بازیکن حضور در اروپا است و دوست دارد حضور در لیگ‌های معتبر دنیا را تجربه کند.

علی بیرو در تیم ملی فوتبال ایران عملکرد فوق العاده‌ای در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ داشت و پس از درخشش مقابل عمان و گرفتن پنالتی احمد کانو مورد تحسین کارشناسان قرار گرفت و نقطه قوت سرخپوشان در لیگ و آسیا محسوب می‌شود و در صورت جدایی باید ۷۰۰ هزار دلار به باشگاه پرداخت کند که مبلغ رضایت نامه سنگینی محسوب می‌شود.

ارزش این بازیکن در سایت ارزش گذاری ترانسفرمارکت حدود ۴۵ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان است که با نصف بودجه یک سال سرخپوشان برابری می‌کند.

به هرحال باید دید آیا علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جدا خواهد شد و محمد رشید مظاهری پرسپولیسی می‌شود یا اتفاقات دیگری رخ می دهد.