به گزارش اکونا پرس،

طی روز‌های گذشته شایعات زیادی درباره انتخاب جواد نکونام به عنوان جانشین ژرژ لیکنز در تراکتورسازی شنیده می‌شد، اما هیچکدام از مقامات این باشگاه شایعات را تایید نکردند. حتی یکشنبه شب عباس الیاسی رییس هیات مدیره تراکتورسازی در گفتگو با برنامه موج فوتبال شبکه سهند اعلام کرد لیکنز با باشگاه قرارداد دارد و مذاکره با مربیان دیگر کذب است.

با این وجود انتشار تصاویری از جلسه جواد نکونام با احمدعلیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس و رییس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی در تهران احتمال سرمربیگری کاپیتان سابق تیم ملی در تیم سرخپوش آذربایجان را قوت بخشیده است.

در این باره گفته می‌شود در جلسه یکشنبه شب که در پایتخت برگزار شده، نکونام با نمایندگان محمدرضا زنوزی مالک تراکتورسازی صحبت‌هایی انجام داده، اما هیچ خبررسمی به بیرون درز نکرده است.

به هر ترتیب باید منتظر ماند و دید طی روز‌های آینده چه اتفاقاتی پیرامون نیمکت تراکتورسازی رخ می‌دهد.

گفتنی است؛ نکونام مربیگری اش را با دستیاری کارلوس کی‌روش در تیم ملی آغاز کرد؛ او سپس مدتی در خونه به خونه بابل فعالیت کرد و بعد بانساجی مازندران موفق شد به لیگ برتر صعود کند. نکونام در میانه راه از نساجی جدا شد و از سوی مدیران باشگاه پیکان در نیم فصل به عنوان سرمربی این تیم منصوب شد، اما در روزی که می‌خواست در تمرین معارفه شود با تصمیم مدیرعامل کارخانه ایرانخودرو مجبور به ترک زودهنگام باشگاه تهرانی شد.

نکونام یکبار دیگر در زمان مدیرعاملی آجرلو گزینه سرمربیگری تراکتورسازی شده بود. او این روز‌ها نامش به عنوان دستیار مارک ویلموتس در تیم ملی و سرمربیگری تیم امید نیز شنیده شده، اما ظاهرا خودش علاقه‌مند است که در تیم‌های باشگاهی مربیگری را ادامه دهد.

مذاکره شبانه جواد نکونام با مدیران تراکتور

 
منبع: ورزش ۳