به گزارش اکونا پرس،

 علیرضا بیگی نماینده مجلس حوزه انتخابی تبریز، اسکو و آذرشهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جلسه شب گذشته  با حضور جواد نکونام در دفتر باشگاه تراکتورسازی در تهران اظهار کرد: بله باشگاه تراکتورسازی چند گزینه مربیگری برای فصل بعد دارد که به ترتیب با این مربیان جلسه می گذارد و برنامه های مربیان صاحب نام داخلی و خارجی را دریافت می کند.

در جلسه باشگاه تراکتورسازی با نکونام فقط شنونده بودم 

او درباره اینکه گفته می شود با شگاه تراکتورسازی با نکونام قرارداد بسته و حتی برنامه های اردو و تمرینی هم ارائه کرده است، بیان کرد: طبق برنامه قرار شد که نکونام برنامه های خود را در جلسه بعدی ارائه بدهد تا بررسی شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی درباره دلایل حضورش در جلسه با جواد نکونام گزینه سرمربیگری تراکتورسازی گفت: من در مراسم افطاری دعوت شده بودم که نکونام هم در این مراسم حضور داشت و این جلسه آشنایی مسئولان تراکتورسازی با نکونام بود. من در این جلسه صحبتی نکردم و فقط شنونده صحبت های طرفین بودم. جلسه اصلی و کارشناسی باشگاه تراکتورسازی با نکونام ظرف ۲-۳ روز آینده برگزار می شود و او تمایل زیادی دارد با این تیم تبریزی کار کند و برنامه هایش را ارائه می دهد. 

بیگی درباره اینکه استیضاح وزیر ورزش و جوانان با حضور نمایندگان مجلس در ورزش کشورمان ارتباط دارد، گفت: برخی از نمایندگان مجلس با دولت ارتباط نزدیکی دارند به همین علت در ورزش کشورمان حضور دارند. 

باشگاه تراکتورسازی به جزء فروزان گزینه دیگری نداشت 

بیگی درباره اینکه هواداران دوست ندارند که نکونام هدایت این تیم را برعهده بگیرد، اظهار کرد: تراکتورسازی سال گذشته آفت هایی در دروازه بانی داشت و به جزء فروزان گزینه دیگر دروازه بانی نداشتند اما اکنون فرصت لازم را دارند بهترین گزینه را انتخاب کنند. تبریز ظرفیت لازم در فوتبال کشورمان  دارد و مطمئن باشید بهترین گزینه برای هدایت تیم تراکتورسازی انتخاب می شود.

نماینده مجلس درباره وضعیت محسن فروزان گفت: من اطلاعات جدیدی از این دروازه بان ندارم اما در دادسرای فرهنگ و رسانه پرونده این گلر بررسی می شود.

او درباره استیضاح وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: طبق برنامه امروز استیضاح وزیر ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی در دستور کار قرار می گیرد. من یکی از امضا کنندگان استیضاح وزیر ورزش و جوانان بودم.سلطانی فر به خاطر موضوعات مختلف قرار است استیضاح شود. فقدان برنامه در بخش جوانان، تصدی دولت در ورزش، واگذار نشدن سرخابی ها به بخش خصوصی حمایت نکردن قهرمانان ورزشی ، صرف ارقام کلان برای سرخابی ها به جای هزینه کردن برای بخش عمرانی استان ها از جمله دلایل استیضاح وزیر ورزش و جوانان است.