به گزارش اکونا پرس،

خداحافظی خسرو حیدری از فوتبال اتفاقی بود که با واکنش خیلی‌ها روبه‌رو شد. خیلی از چهره‌های فوتبالی و هنری به این خداحافظی واکنش نشان دادند. جواد نکونام هم برای خداحافظی حیدری متنی نوشت.

او در این بیانیه گفته است:
برای فوتبالیست‌ها تصمیم خداحافظی تصمیم بسیار سختی است. می‌دانم خسرو هم خیلی به آن فکر کرده و به سختی این تصمیم را گرفته است. سخت است که یک روز بخواهی از زمین و توپ فوتبال خداحافظی کنی ولی به طور قطع این خداحافظی همیشگی نخواهد بود. خسرو هم توانایی زیادی دارد و می‌تواند خیلی زود دوباره بازگردد و جور دیگری به فوتبال خدمت کند.
حیدری سال‌های سال برای استقلال و برای فوتبال ما زحمت کشید. در تیم‌ملی هم هر زمان به میدان رفت، با تمام وجود بازی کرد. او جزو بهترین پاسورهای تاریخ فوتبال ماست و قطعاً جایش در این فوتبال خالی خواهد بود. دوران درخشانی را در استقلال و تیم‌ملی کنار هم داشتیم. امیدواریم در مربیگری هم بتواند مثل دوران فوتبالش بدرخشد.
در پایان باید بگویم حیدری همیشه به دور از حاشیه بود و هیچگاه وارد این مسائل نشد. با این که سابقه زیادی هم در استقلال داشت، هیچ‌وقت دنبال منافع خود نبود. او از سال ۱۳۸۰ وارد استقلال شد و ۱۷ سال بعد خداحافظی کرد. این خیلی مهم است که وقتی می‌روید، همه به شما احترام بگذارند. خسرو با احترام از استقلال رفت.

منبع: ایسنا