به گزارش اکونا پرس،

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تمدید قرارداد بازیکنان تیم فوتبال استقلال این روز‌ها در دستور کار مدیران باشگاه قرار گرفته است و مسئولان با ستاره‌های آبی پوش در ایران و امارات پای میز مذاکره نشسته اند.

قانون مسئولان استقلال برای تمدیدی‌ها در فصل آتی این است که بازیکنان پس از مذاکره تا یک هفته فرصت پاسخگو دارند.

مدیران باشگاه استقلال جمعه هفته پیش با وریا غفوری مذاکره کردند و این بازیکن تنها ۴۸ ساعت دیگر برای جواب به آن‌ها فرصت دارد.

علی کریمی بازیکن تاثیر گذار تیم فوتبال استقلال هم مذاکراتی روز گذشته در امارات با مدیران باشگاه داشت و این بازیکن خیلی زود باید پاسخگو مدیران استقلال را بدهد.

آیاندا پاتوسی دیگر بازیکن موثر آبی‌ها هم در امارات از طریق مدیر برنامه‌های خود با مدیران مذاکره داشته، اما در نهایت باشگاه کیپ تاون سیتی هم برای رضایت باید نظر نهایی خود را اعلام کند. استقلالی‌ها برای در اختیار داشتن پاتوسی برای فصل آتی باید حدود ۴۰۰ هزار دلار هزینه کند تا این بازیکن قرارداد خود را تمدید کند  و حسین حسینی دروزاه بان جوان تیم فوتبال استقلال دیگر بازیکنی است که مدیران با حضور در تهران باب مذاکره را با او باز خواهند کرد.

دیگر بازیکنان به نوبت پای میز مذاکره می‌نشینند تا برای فصل آتی با آن‌ها مذاکره شود، اما نکته قابل توجه در این میان این خواهد بود که بازیکنان برای تمدید قرارداد‌های خود ارقامی را در نظر دارند که شاید مدیران با آن‌ها موافقت نکنند تا بدین ترتیب مذاکرات با بازیکنان به بن بست بخورد چرا که ستاره‌های استقلال حاضر نیستند با رقمی کمتر از قرارداد سال گذشته خود در لیگ نوزدهم بازی کنند.

وریا غفوری و علی کریمی از جمله بازیکنانی هستند که با توجه به دریافت خودرو از باشگاه استقلال و حامی مالی سود قابل توجهی نصیبشان شد و از معدود بازیکنانی هستند که برای نقل و انتقالات و تمدید قرارداد باشگاه به دنبال آنها است و این درست در نقطه مقابل برخی دیگر از بازیکنان استقلال است که برای دریافت طلبشان باید رفت و آمد‌های زیادی به باشگاه انجام دهد و در‌ این رفت و آمد‌ها احتمال تمدید برای فصل بعد وجود دارد و باشگاه زحمتی برای پیدا کردن آن‌ها ندارد. وریا غفوری و علی کریمی بازیکنانی هستند که باشگاه باید سریعتر آن‌ها را پیدا کند و در مورد تمدید قرارداد با آن‌ها به توافق برسد.