به گزارش اکونا پرس،

او دراین باره می گوید: من با تیم امید قرارداد دارم و طبیعتا باید به تمرینات این تیم برگردم.

از فرشاد ماجدی خواستیم بدون در نظر گرفتن رفاقتی که با فرهاد مجیدی دارد در مورد سرمربیگری فرهاد در 5 هفته پایانی بازی ها اظهار نظر کند و به این سوال پاسخ دهد که آیا فرهاد گزینه مناسبی برای سرمربیگری استقلال هست یا نه؟ مربی استقلال این چنین پاسخ داد: در تیم های بزرگی چون استقلال مدیریت مربی حرف اول را می زند. در هفته هایی که در کنار فرهاد بودم به خوبی دیدم او تیم را مدیریت کرد. نظم و انضباط دراین هفته ها حرف اول را در اردوی استقلال می زند و به نظر من فرهاد بهترین گزینه برای هدایت استقلال است. اگر بخواهم تعریف درستی از فرهاد مجیدی داشته باشم باید بگویم مربی بادانشی است و همه چیز را به خوبی زیر نظر دارد و از دستیارانش مشورت می گیرد و همان طور که اشاره کردم تیم را به خوبی مدیریت می کند. البته که تصمیم گیرنده در این زمینه باشگاه است و من نظر خود را ارایه دادم. باید به این نکته اشاره کنم فرهاد شرایط سنی نزدیک به بازیکنان دارد و این باعث می شود به خوبی با بچه ها ارتباط برقرار کند. نکته دیگری که موجب می شود انتخاب فرهاد ضریب موفقیت تیم استقلال را بالا ببرد میل او به ارایه بازی تهاجمی از سوی تیم است. مجیدی با توجه به اینکه در زمان بازیگری مهاجم بوده علاقمند است تیمش ارایه گر بازی تهاجمی باشد و این ضریب موفقیت تیم را دو چندان می کند. از سویی در این هفته ها دیدید که فرهاد مجیدی به خوبی به جوان ها بازی داد که این می تواند تیم استقلال را به یک تیم خوب و اکتیو در آینده تبدیل کند. به این دلیل تیمی که به جوان ها بازی می دهد به یک تیم سرعتی و غیر قابل پیش بینی تبدیل می شود.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که منتقدین فرهاد مجیدی می گویند انتخاب او به عنوان سرمربی استقلال باعث سرمایه سوزی می شود به این دلیل که فرهاد مربی کم تجربه ای است، گفت: من این دیدگاه را قبول ندارم. در دنیای امروز قرار نیست شما همه چیز را تجربه کنی چرا که در این صورت زمان را از دست می دهی و به هدف نمی رسی. در چنین شرایطی آدم موفق سعی می کند از تجربیات دیگران استفاده کند که فرهاد این روحیه را دارد و در 5 هفته ای که تیم را هدایت کرد به خوبی با دستیاران خود و هم چنین دیگر دوستان معتمد مشورت می کرد. در تیم هایی چون استقلال همان طور که گفتم مدیریت مربی مهمترین فاکتور برای موفقیت است که فرهاد این خصیصه را دارد و من این را به خوبی در هفته هایی که در کنار مجیدی بودم در او دیدم.

پایان بخش صحبت های فرشاد ماجدی در مورد تیم امید بود. او در این باره گفت: زمان در حال از دست رفتن است و تیم امید باید به سرعت سرمربی خود را انتخاب کند. اگر این اتفاق صورت گیرد و ما در ادامه مسیر بازی های دوستانه خوبی را با تیم های شاخص اروپایی و آسیایی برگزار کنیم شانس صعود به المپیک را خواهیم داشت.

منبع: ورزش سه