به گزارش اکونا پرس،

مسعود تابش در برنامه زنده فوتبال برتر، در خصوص اتفاقات پس از مسابقه شپاهان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: در داخل ورزشگاه اتفاق خاصی نیفتاد البته هواداران دو تیم توهین‌هایی به هم کردند، اما اتفاقات در بیرون از ورزشگاه افتاده است. اتفاقاتی که گزارش می‌شود و این تعداد مصدومانی که می‌گویند در زد و خورد‌ها بوده اند تعداد بسیار کمتری بوده و در حد ۵- ۶ نفر به اورژانس منتقل شده اند که به صورت سرپایی مداوا شده اند. حتی از همکاران خودمان هم در باشگاه سپاهان آسیب دیده اند.

تابش در مورد خساراتی که به خودروی خبرنگاران و عکاسان وارد شد، اظهار داشت: از کجا معلوم هواداران سپاهان بوده اند که به ماشین‌ها خسارت زده اند. خیلی از ماشین‌ها اصلا در پارکینگ ورزشگاه نبوده اند. من نمی‌دانم چه کسی به خبرنگاران گفته که ماشین هایشان را به پارکینگ نبرند. به خبرنگاران و عکاسان ماشین اختصاص داده شد و قرار نبود ماشین شخصی خودشان را بیاورند. ما خودمان هم با ماشین شخصی به آن جا نمی‌رویم. اطلاع رسانی شده بود که با ماشین شخصی به ورزشگاه بیایند. هواداران هم می‌توانستند از پارکینگ عمومی ورزشگاه استفاده کنند.

وی در مورد اینکه آیا قیمت بلیت‌ها برای هواداران دو تیم تفاوت داشت، گفت: بله و من رنگ زدم و گفتم قیمت بلیت‌ها را ۵ هزارتومان کنند. تنها شهری که بلیت ۵ هزار تومانی دارد اصفهان است. البته هواداران ما هم در تهران بلیت ۱۵ هزارتومانی خریده بودند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا امیرقلعه نویی فصل آینده هم سرمربی این تیم خواهد بود گفت: بله، فصل بعد هم با امیرقلعه نویی هستیم و قرار داد داریم و حتی احتمالا تا ۲ سال آینده هم با ایشان هستیم.