به گزارش اکونا پرس،

علی فتح الله‌زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران درباره اتفاقات مهمی که به فوتبال ایران ضربه می‌زند، بیان کرد: کارشناسان و مفسران فوتبالی نداریم و تابع احساسات هستیم نه منطق و این موضوع به ما ضربه می‌زند. شفر را زمانی که در استقلال بود در بازی قبل پس از پیروزی به هوا و در بازی بعد او را به زمین انداختند.

او افزود: باید اجازه می‌دادند تا او تا پایان فصل در استقلال بماند یا اگر او را اخراج کردند، باید او را به تمرین راه می‌دادند و از او پذیرایی می‌کردند و می‌گفتند شما دیگر در استقلال نیستید. امکان پذیر نیست که باشگاه استقلال بابت قطع همکاری با شفر، مبلغی را پرداخت نکند و احتمال دارد اگر با این اتفاق درست برخورد نکنیم، ماجرای ژوزه رخ دهد.

فتح الله زاده ادامه داد: استقلالی‌ها خودزنی کردند و اگر من بودم این تیم ۹۰ درصد قهرمان لیگ می‌شد. با فتحی صحبت نکردم و نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داد. تیم در حال نتیجه گرفتن بود، اما نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد. اینکه حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی، پروسه‌ای پیش طراحی شده بود را قبول ندارم، زیرا با عقل جور در نمی‌آید و در حال حاضر هم فرهاد خودش دوست ندارد سرمربی شود. مجیدی چاره‌ای نداشت و باید سرمربی موقت می‌شد، چون اگر تیم در بازی‌های گذشته و پس از اخراج شفر می‌باخت، او را مقصر می‌دانستند.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران گفت: اگر دقت نکنیم و مجیدی را وارد یک جنگ نا برابر کنیم، او مانند منصوریان می‌سوزد. او پیش از اینکه سرمربی شود از من اجازه گرفت. استقلال و پرسپولیس در سطح بالایی هستند و میلیون‌ها هوادار چشم به پیروزی این ۲ تیم دارند. اگر من بودم با کارلوس کی روش هم مذاکره می‌کردم تا سرمربی استقلال شود.

فتح الله زاده در پایان درباره اینکه اگر رئیس فدراسیون فوتبال بود، چه کسی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می‌کرد، گفت: با توجه به شرایطی که برای انتقال ارز و ... وجود دارد، من دالیچ را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کردم.