به گزارش اکونا پرس،

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب دیدار دوستانه دیروز (پنج شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی سوریه رفت و با هدایت مارک ویلموتس بلژیکی به پیروزی ۵ بر صفر رسید.

ایران با هت تریک مهدی طارمی و گل‌های علیرضا جهانبخش و اللهیار صیادمنش پنج بر صفر بازی را برد تا آماده دیدار با کره جنوبی شود.

در لیست تیم ملی که هفته پیش اعلام شد، نام اللهیار صیادمنش جوان توجه فوتبالدوستان را جلب کرد. او پس از حضور در استقلال و درخشش در این تیم مورد توجه فنرباغچه ترکیه قرار گرفت و در صدد پیوستن به این تیم است. مارک ویلموتس بلژیکی هم کنار دعوت از بازیکنانی همچون وحید امیری، کریم انصاری فرد، سردار آزمون (به دلیل مصدومیت در این اردو حاضر نشد و علی علیپور جای او را گرفت) علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و مهدی ترابی، صیادمنش را به تیم ملی دعوت کرد تا نشان دهد یکی از اصول در تیم ملی جوانگرایی است.

جوان مستعد ایرانی که به حال خودش رها شد

صیادمنش به دلیل مصدومیت در استقلال، بیشتر بازی‌های این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد، اما با گلزنی مقابل سوریه خود را به سرمربی بلژیکی تیم ملی نشان داد. او در لیگ هجدهم پدیده استقلال و لیگ برتر بود و به دلیل حواشی که بر سر مصدومیت و حضورش در فوتبال ترکیه به وجود آمد به پدیده جنجالی فوتبال ایران تبدیل شد.

البته این بازیکن با خالکوبی‌های زیادی که روی بدنش دارد، باید مراقب باشد تا از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبالم محروم نشود. او حاشیه‌های زیادی دارد و این موضوع برای فوتبالیست جوان و ۱۷ ساله نمی‌تواند خوب باشد. در طول تاریخ جوان‌های مستعدی در فوتبال ایران حضور داشتند که به حال خودشان رها شدند و از بین رفتند و امیدواریم مربیان باشگاهی و رده ملی از این بازیکن حفاظت کنند تا او از حاشیه دور بماند.

جوان مستعد ایرانی که به حال خودش رها شد

لازم به ذکر است، بیشتر فوتبالیست‌های لیگ ایران و تیم ملی خالکوبی‌های دارند، اما برای بازیکن ۱۷ ساله با این حجم از تتو می‌تواند خطر‌ها و حواشی زیادی را در پی داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان