به گزارش اکونا پرس،

سپهر حیدری  در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص حواشی که برای پرداخت طلب  برانکو  وجود دارد و احتمال رفتن این مربی از پرسپولیس اظهار داشت: برانکو بهترین نتایج را در  پرسپولیس  گرفته و باید طلبش پرداخت شود. اولویت باشگاه باید پرداخت طلب برانکو و تمدید قرارداد با او باشد اما سوال من اینجاست که آیا برانکو هم می‌خواهد قراردادش را تمدید کند.

وی ادامه داد: گرفتن طلب حق طبیعی برانکو است. برانکو بماند یا نماند باید طلبش را بگیرد. خوب است فردا روز برانکو برای گرفتن طلبش از پرسپولیس به فیفا شکایت کند یا دنبال کسر امتیاز برود؟ برانکو زحمت کشیده و باید حقش را بدهند. اول طلب برانکو پرداخت شود بعد دنبال تمدید قرارداد بروند. باشگاه و هواداران دوست دارند برانکو بماند به شرطی که خود برانکو دلش باشد که بماند.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در مورد اینکه آیا اعلام شماره حساب به هواداران برای پرداخت طلب برانکو کار درستی است، گفت: اصلا این کار درست نیست. باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس هیچ‌وقت نباید کارش به جایی برسد که برای پرداخت طلب سرمربی‌اش به هواداران شماره حساب اعلام کند. هم باشگاه و هم وزارت ورزش توان این را دارند که پول طلب برانکو را پرداخت کنند. عرب روزهای سختی را تجربه می‌کند و تلاش می‌کند که هرطور شده پول برانکو را بدهد.

حیدری در واکنش به اینکه در چند روز گذشته شایعه شد محسن خلیلی به دنبال آوردن افشین قطبی به پرسپولیس است، تاکید کرد: چیزی که من می‌دانم این است که قطبی در حال مذاکره با چند تیم خارجی است. قطبی دوست ندارد آرامش پرسپولیس به هم بخورد. در این دو روز خیلی به خلیلی فشار وارد شد درحالی که روح خلیلی از این مسئله هم خبر نداشت. بعضی‌ها می‌خواستند قطبی و خلیلی را خراب کنند.

وی درباره بازگشت احتمالی مهدی طارمی به پرسپولیس هم گفت: طارمی مهاجمی کاملا شش دانگ است. درست است که طارمی در مقطعی اشتباه کرد و به پرسپولیس ضربه زد اما واقعا می‌تواند کمک کند. فکر می‌کنم طارمی کاملا به اشتباهاتش پی برده و می‌خواهد برگردد تا خیلی چیزها را جبران کند.