به گزارش اکونا پرس،

غلامرضا صادقیان  در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال  تراکتورسازی   تبریز  اظهار داشت: فعلا برای انتخاب سرمربی وقت داریم و مشغول بررسی گزینه‌های مدنظرمان هستیم. مطمئنا پس از بررسی‌ها سرمربی جدید را معرفی می‌کنیم.

وی افزود: می‌خواهیم انتخاب خوبی داشته باشیم و قطعا هم سرمربی بعدی تراکتورسازی خارجی است. باید کسی روی نیمکت تراکتور بنشیند که نامش درخور باشگاه تراکتورسازی تبریز باشد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز درباره فهرست ورودی و خروجی این باشگاه، تصریح کرد: ما فهرست خاصی نداریم، ولی می‌خواهیم تیمی قدرتمند داشته باشیم. کمیته فنی باشگاه اسامی بازیکنان مدنظرش را به ما اعلام می‌کند و ما برای جذب این بازیکنان اقدام می‌کنیم. نمی‌توانیم بگوییم اعضای کمیته فنی چه کسانی هستند، اما از افراد رزومه‌دار و کاربلد استفاده کرده‌ایم. با این شرایط مثل گذشته نیست که یک نفر بازیکن بخرد و همه چیز با هماهنگی کمیته است و ۴ بازیکنی هم که گرفتیم به همین شکل بود.

صادقیان در واکنش به شایعات جدایی حاج‌صفی، دژاگه و شجاعی ۳ کاپیتان تیم ملی ایران از تراکتورسازی خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم این ۳ بازیکن را حفظ کنیم.