به گزارش اکونا پرس،

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد به توافق رسیدن این باشگاه با بازیکنان در فصل نقل و انتقالاتی گفت: تعدادی از بازیکنان فصل قبل مانند پورقاز و کیانی با سپاهان تمدید کردند و چهار بازیکن جدید نیز اضافه شد، زینالی، منصوری، حسینی، محبی اضافه شدند. بازیکنانی نیز از تیم ما جدا شدند که با شرایط تیم هماهنگ نبودند. برخی از بازیکنان نیز هستند که به زودی با آن‌ها نیز خداحافظی می‌کنیم.

وی ادامه داد: امیر قلعه نویی خود شخصا علاقه داشت در سپاهان بماند و ما نیز دوست داشتیم با وی ادامه دهیم، پس در نهایت او در تیم ماندنی شد و مجددا در خدمت وی هستیم.

تابش در مورد حضور سپاهان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: ما نماینده ایران در این رقابت‌ها هستیم و مستقیما در ابن تورنمنت حضور پیدا کردیم. تمام تلاش ما این است که بهترین خود را در این رقابت‌ها نشان دهیم.

مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: ما در والیبال تیمداری خواهیم کرد و همچنان که شاهد بودید با تیم سپاهان در لیگ یک با رقبا مصاف کردیم. همچنین با سپاهان به سوپر لیگ راه پیدا کردیم و امیدواریم تیم خوبی وارد این رقابت‌ها کنیم. با محمد نژاد به عنوان سرمربی به توافق رسیدیم و بازیکنان بومی نیز در اختیار داریم و امیدواریم در رقابت‌ها به موفقیت برسیم.