به گزارش اکونا پرس،

به نقل از خبرورزشی، رضا شاهرودی با آمدن فرهاد مجیدی از حضور در کادر فنی تیم امید انصراف داد.

* شما خودتان کناره گیری کردید یا شما را کنار گذاشتند؟

من و سهراب بختیاری زاده هنوز با تیم امید قرارداد داشتیم، اما من تصمیم گرفتم با تیم امید قطع همکاری کنم.

* چرا؟

من یک سال خوب را با تیم امید سپری کردم و برای تیم و سرمربی جدیدش هم آرزوی موفقیت می‌کنم، اما از لحاظ کسوت من با سابقه‌تر از مجیدی هستم و صلاح ندیدم در تیم امید بمانم؛ در واقع کسوتم اجازه نداد بمانم.

* به نظر شما سرمربی تیم امید باید فرد با تجربه‌تری می‌شد؟

اگر مربی با تجربه‌تر بود بهتر بود، اما به هر حال جمع‌بندی این‌گونه بوده که سرمربی فرهاد مجیدی باشد؛ ضمن اینکه صرفاً تجربه بالاتر هم نمی‌تواند تضمینی برای موفقیت یک مربی باشد.

* ماندن یا جدایی برانکو چقدر برای پرسپولیس تعیین‌کننده است؟

برانکو چهار سال طلایی را در پرسپولیس سپری کرد و سه قهرمانی متوالی آورد؛ دو قهرمانی در سوپرجام و یک قهرمانی در جام حذفی و نایب‌قهرمانی در آسیا هم دیگر عناوینی هستند که برای تیم پرسپولیس کسب کرد پس برانکو باید بماند و هر طوری شده باشگاه باید برانکو را حفظ کند.

* با ماندن برانکو پرسپولیس باز هم می‌تواند قهرمان شود؟

من شنیدم امیری و محرمی و چند بازیکن خوب دیگر پرسپولیس به این تیم باز می‌گردند. قطعاً با ماندن برانکو و اضافه شدن بازیکنانی که برمی‌گردند پرسپولیس می‌تواند دوباره قهرمان شود.

* در مورد ویلموتس چه نظری دارید؟

در تیم ملی ما مهاجمانی مانند طارمی و جهانبخش و انصاری‌فرد را داریم که بهترین هستند. ویلموتس در کار‌های تهاجمی و استفاده از بازیکنان خط حمله تبحر خاصی دارد و من آینده تیم ملی را با ویلموتس روشن می‌بینم.