به گزارش اکونا پرس،

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی- رئیس کمیته آموزش گفت:23  مربی  در این دوره حضور داشته و زیر نظر وینسته سوپرا مانیوم از سنگاپور دوره مذکور را پشت سر می گذارند. پیش از این قرار بود تا  مدرسی از انگلیس به نام ریچارد بیت حضور یابد که متاسفانه ایشان فوت شد و  برای پیدا کردن مدرس مکاتبات زیادی را با کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتیم و در نهایت وینسته سوپرا مانیوم از سنگاپور با دستیاری محصص برای این دوره حرفه ای انتخاب شدند.

وی ادامه داد: طبق بحثی که با AFC  و رییس آموزش AFC  اندی راکسبورد داشتیم  توصیه کردند که در  دوره حرفه ای بحث مدیریت و رهبری تدریس شود.  چرا که AFC   ملزم کرده از سال ۲۰۲۰ سرمربی تیم های حاضر در رقابتهای لیگ قهرمانان حتما مدرک حرفه ای را داشته باشند.

رئیس کمیته آموزش در پایان گفت: 56 مربی با مدرک حرفه ای داریم و تنها درخواستم این است که مربیان با استفاده از تجربیات مدرس ها میتوانند عملکردشان را ارتقا دهند.

گفتنی است، اکبر میثاقیان،نادر دست نشان،علی طهماسبی زاده،نادر عربی،محمدرضا مهاجری،اصغر مازیار،کیومرث دهقانپور،علی دایی،محمود محمودی نیا،عبدالله ویسی،سید اکبر پورموسوی،مجتبی تقوی،علیرضا منصوریان،مهدی تارتار،محمد مومنی مقدم،سید هادی طباطبایی،محمود فکری،داوود مهابادی،سید مجتبی حسینی،حمید مطهری،اکبر محمدی،فراز کمالوند،رسول خطیبی در این دوره حضور دارند.