به گزارش اکونا پرس،

کامران منزوی عضو هیات مدیره  باشگاه استقلال  در گفت‌وگو با  رادیو صحبت‌های جالبی انجام داد که نشان می‌دهد اوضاع این باشگاه پرطرفدار حتی پس از انتخاب  استراماچونی  به عنوان سرمربی جدید، همچنان بحرانی است.

خلاصه حرف‌های او را بخوانید:

*اگر سفیر ایران در کرواسی برای بازگشت برانکو تلاش ‌کرد، ما انتظار داریم سفیر ایران در سوئیس هم برای مطالبات ما از فیفا تلاش کند.

*در باشگاه‌هایی مثل  استقلال و پرسپولیس مشکلات هیچ وقت تمامی ندارد و کامل حل نمی‌شوند بلکه مشکلات از نوعی به نوع دیگر تبدیل می‌شوند.

*چند روز قبل در رسانه‌ها خواندم که سفیر ایران در کرواسی برای بازگرداندن آقای برانکو به پرسپولیس چند جلسه با او برگزار کرد اما توقع داریم که سفیر ایران در زوریخ سوئیس هم دنبال طلب ما از فیفا باشد.

*تنها ۱۷ روز فرصت داریم تا بابت شکایتی که متعلق به سال ۹۴ است و رقم آن الان کلان شده مشکل را حل کنیم وگرنه هم از آسیا حذف می‌شویم، هم از پنجره نقل و انتقالات محروم خواهیم شد و هم اینکه در داخل کشور با کسر امتیاز روبرو می‌شویم و این مسائل حیات استقلال را تهدید می‌کند.

*فدراسیون فقط برای خودش مستقیم از فیفا پول را به طلبکارانش می‌دهد!

*مدیر قبلی هم گرفتاری مدیران امروز را داشتند و آن زمان هم این پول زیاد بود ولی ما توقع داریم که همه ارکانی که می‌توانند به استقلال کمک کنند پای کار بیایند

*وزیر ورزش در تلاش است که مشکلات حل شود و رایزنی‌هایی انجام داده اما یکدست صدا ندارد.

*فیفا با باشگاه‌ها طرف حساب نیست وگرنه خود ما تا الان نامه داده بودیم.

*ما از فیفا و ای‌اف‌سی  طلبی داریم که حیات ما در گرو آن است. اگر این طلب را بپردازیم هم پاتوسی حفظ می‌شود،‌ هم خطر کسر امتیاز از ما دور خواهد شد و هم مطالبات بازیکنانی که از سال 90 از ما طلب دارند پرداخت می‌شود.

*باید مشکلات مالی حل شود تا بتوانیم تصمیمات لازم را در این خصوص بگیریم. 

*مهدی تاج به ما لطف دارد اما قضیه طلب‌های بین المللی باشگاه استقلال باید جدی‌ گرفته شود. ما اعلام می‌کنیم  این مساله خیلی خیلی جدی است. همه کمک کنند.

*حتی وزارت ورزش هم نمی‌تواند به این مساله ورود کند چرا که وزارت یک ارگان دولتی است و مشکل‌ساز خواهد شد. 

درآمدها و هزینه‌های ما برابر نیست و هزینه باشگاهداری هر سال بالا می‌رود و دست ما هم به جایی بند نیست.

*درباره حق پخش تلویزیونی حرف نمی‌زنم چرا که این مساله یک رویا است اما کسانی که با علم مدیریت و بودجه آشنا هستند می‌دانند که امسال ما بودجه‌ را صفر تعریف کردیم. هر کس کار مدیریتی کرده باشد می‌داند این حرف یعنی چه!

*وقتی پرونده‌ای سر باز می‌کند یا وقتی شما مربی خارجی دارید و نرخ ارز بالا و پایین می‌شود چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.

*ما عصر پنج‌شنبه سه ساعت جلسه داشتیم و درخصوص بند بند این قرارداد وریا صحبت کردیم. حتی پیش‌نویس با دست‌خط مدیربرنامه‌های وریا نوشته شد اما او دانشجو است و امتحان دارد. دیروز امتحان داشت و امروز هم در جلسه امتحان حضور داشته ولی عصر امروز (یکشنبه) این قضیه به اتمام می‌رسد. 

*رابطه من با پژمان منتظری فرق می‌کند چرا که پژمان توسط خود من از فولاد به استقلال آمد. من می‌خواهم با او صحبت کنم تا ببینیم مشکل چیست اما تا این لحظه جواب تلفن من را نداده است.

*تکرار می‌کنم که وزارت ورزش نمی‌تواند به مساله طلب ما ورود کند چون طرف حساب فیفا  فقط فدراسیون فوتبال است.

*نامه‌ای به دفتر آقای ظریف وزیر امور خارجه ارسال می‌کنیم تا از آنها کمک بگیریم. اما فعلا به نتیجه نرسیدیم.

*حتی استراماچونی همه چیز را شنیده و از همه چیز خبر دارد. او چشم‌بسته به استقلال نیامده است.