به گزارش اکونا پرس،
به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه رییس فدراسیون فوتبال با روسای کمیته های مختلف قضایی فدراسیون فوتبال برگزار شد.
در این جلسه که شکوری -سرپرست دبیرکلی فدراسیون، بهاروند -نایب رییس دوم و رییس سازمان لیگ، تورک -رییس کمیته اخلاق، حسن زاده -رییس کمیته انضباطی، فغانپور -مسول امور حقوقی و قراردادها، صالحی -رییس کمیته استیناف، براتی -رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات و حمیسی -رییس حراست فدراسیون فوتبال برگزار شد، زوایای پیدا و پنهان انضباطی مربوط به برگزاری مسابقات در فصل گذشته مورد بررسی حاضران قرار گرفت.
 
تحلیل برخی رفتارها و کنش و واکنش های بازیکنان،مربیان و گروهی از تماشاگران در فصل گذشته و تاکید بر برخورد قاطع با هرگونه رفتار تنش زا در فصل جدید از دیگر بخش های این جلسه 5 ساعته در دفتر ریاست فدراسیون فوتبال بود. همچنین مقرر شد پیگیری موضوع استانداردسازی وضعیت ورزشگاه های تیم‌های حاضر در لیگ برتر بر اساس الزامات موجود و قوانین مصرح با جدیت دنبال شود.
 
گفتنی است، رییس فدراسیون فوتبال،روز پنجشنبه گذشته با ارسال نامه ای به استاندارهای اصفهان، آذربایجان شرقی، کرمان، خوزستان، بوشهر، تهران و خراسان رضوی خواهان آماده سازی شرایط ورزشگاه‌ها شده بود.
در آن نامه آمده بود:
سازمان لیگ در راستای اجرای منویات و مصوبات شورای امنیت کشور و همچنین قوانین صدور مجوز حرفه  ای کنفدراسیون فوتبال آسیا درنظر دارد در فصل پیش رو لیگ برتر فوتبال از برگزاری مسابقات در ورزشگاه هایی که فاقد استانداردهای اولیه ایمنی و امنیتی اعم از (استادیوم های فاقد بلیت فروشی الکترونیکی، شماره گذاری صندلی، دوربین های مداربسته و خدمات رفاهی تماشاگران) هستند، خودداری و باشگاه های لیگ برتری استان مربوطه باید تا تیرماه سال جاری نسبت به رفع درخواست های شورای امنیت کشور اقدام کنند. بدیهی است در غیر این صورت باشگاه ها ملزم به معرفی ورزشگاه ثالث با امکانات مشروحه فوق در آن استان و یا استان های هم جوار بوده و از سازمان لیگ فوتبال مجوز برگزاری مسابقه اخذ کنند.
همچنین، حیدر بهاروند -رییس سازمان لیگ هم در نامه‌ای جداگانه به باشگاهها اعلام کرد پیرو مصوبه اخیر شورای امنیت ملی کشور و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا در سیستم مجوز حرفه‌ای ، ضروری است که ورزشگاه های میزبان مسابقات لیگ برتر کشور به تجهیزات لازم جهت کنترل نظم عمومی و تضمین ایمنی و امنیت مجهز شوند.