به گزارش اکونا پرس،

کی‌روش استنلی مهاجم سال گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان و فرشاد محمدی‌مهر بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران، در لیست نقل وانتقالاتی تیم فوتبال شهر خودرو حضور دارند و به این ترتیب قرار است تا مدیران این تیم مشهدی مذاکراتشان را برای به خدمت گرفتن این بازیکنان به زودی آغاز کنند.

استنلی که درپایان لیگ هجدهم با ۱۶ گل به همراه لوسیانو پریرا به عنوان آقای گلی در لیگ ایران رسیده است، قراردادش با سپاهان اصفهان به پایان رسیده و طبق شنیده‌ها برای تمدید قرارداد با این تیم، درخواست ۶۰۰ هزار دلار کرده است. مدیران تیم اصفهانی نیز اعلام کردند که هر تیمی که می‌خواهد کی‌روش را به خدمت بگیرد می‌تواند با او مذاکره کند، چون کی‌روش قراردادی با آنها ندارد.

پیش از این گفته می‌شد که تیم شهر خودرو به دنبال لوسیانو بوده، اما گویا این بازیکن قبل از ترک ایران، به مدیران فولاد قول داده تا در ایران فقط برای آن‌ها بازی کند.

از طرفی فرشاد محمدی‌مهر که سال گذشته به عضویت استقلال تهران درآمد، نتوانست به ترکیب اصلی این تیم راه پیدا کند تا یکی از خروجی‌های استقلال در این فصل باشد.

شهر خودرو، محمد منصوری دفاع راست خود را به سپاهان داده و تاکنون به جای او، فرشاد فرجی را از تیم فوتبال نساجی مازندران به خدمت گرفته و باید دید باز هم به دنبال دفاع راست جدیدی است یا خیر.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان