به گزارش اکونا پرس،

مجید صالح مربی تیم فوتبال پیکان در خصوص جدایی از این تیم گفت: بعد از بازی فولاد به هیئت مدیره باشگاه اعلام کردم که به دلیل مسائل شخصی از ایران میروم و اگر آقای فرکی می‌خواهند به دنبال نفر جدید باشند از قبل آمادگی داشته باشند.

او ادامه داد: من به جز پیکان از تیم استقلال هم پیشنهاد همکاری داشتم اما واقعا نمی‌توانم در ایران بمانم. این پیشنهاد از طریق یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال جهت همکاری با استراماچونی مطرح شد اما همانطور که قبلا گفتم می خواهم مدتی از کشور خارج بشوم.

مربی سابق پیکان درباره نام این عضو هیئت مدیره آبی پوشان گفت: از من نخواهید نام ایشان را بگویم. پیشنهاد از طریق یکی از اعضای هیئت مدیره مطرح شد.

وی در پاسخ به سوال اینکه بعضی می‌گویند او از مربیگری و دستیاری دیگر مربیان خسته شده و می‌خواهد خودش سرمربی باشد، اظهار داشت: قبلا گفتم بعد از بازی فولاد به اطلاع باشگاه رساندم که فعلا نمی‌توانم در ایران باشم و با تیمی همکاری کنم، بحث این تیم و آن تیم هم نیست. اصلا بحث دستیار و سرمربی مطرح نیست. شما یک ماه دیگر که تماس بگیرید گوشی بنده خاموش است به خاطر اینکه در ایران نیستم.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره پیشبینی وضعیت آبی پوشان در لیگ افزود: تا بازی‌های استقلال استراماچونی را نبینیم نمی‌توانیم درباره عملکرد و فلسفه او قضاوت کنیم. همینطور که درباره آقای ویلموتس تا به ایران نیامده بود اصلا از فلسفه اش چیزی نمی‌دانستیم و حتی حالا که چند بازی برگزار شده، زود است که درباره عملکرد ویلموتس قضاوت کنیم. بنابراین تا وقتی استقلال بازی انجام نداده نمی توان در این باره پیش بینی کرد.