به گزارش اکونا پرس،

بهرام امیری معاون سابق باشگاه استقلال در واکنش به درگیری علی خطیر با وی گفت: متاسفانه مصاحبه‌ای درباره مسائل باشگاه انجام دادیم که در نهایت خطیر الفاظ توهین آمیزی را به کار برد که در شان خودش بود. صحبت‌های وی حالت تهدید داشت و اعتقاد او بر این بود که جلوی دزدی‌های دیگران را گرفته و با آمدنش افرادی مثل ما ناراحت می‌شویم. زمانی که من در باشگاه استقلال مسئولیت داشتم به خودم اجازه نمی‌دادم از چنین الفاظی استفاده کنم.

او ادامه داد: نمی دانم چه کسی در باشگاه از خطیر حمایت می‌کند که او به خودش اجازه می‌دهد تا این همه مشکل و حاشیه درست کند.

معاون سابق استقلال گفت: باید مشخص شود پشت این آدم به چه کسی گرم است که این همه حاشیه درست می‌کند؟ با همه برخورد دارد و نمی‌دانم چگونه به استقلال رسیده و با مدیران قدیمی استقلال هم درگیری دارد.

او گفت: خطیر که علاقه به شفاف سازی دارد بعد از یک سال بگوید که داستان سوپر جام چه شد؟ اینهمه هزینه برای باشگاه به وجود آوردند، از هیئت مدیره می خواهم چون تا الان از او حمایت کردند، بیایند و جواب بدهند چرا او با شفر و مجیدی و ... درگیری داشت. مدیران گزارشی از عملکرد او ارائه دهند. ما مدیران زیادی داریم، اما خطیر به خودش اجازه می‌دهد هر کاری بکند.

معاون استقلال افزود: من سال‌ها در استقلال سمت داشتم، اما به خودم اجازه نمی‌دادم به پیشکسوتی مثل حاجیلو توهین شود.

امیری بیان کرد: باید مشخص شود پشت خطیر به چه کسانی گرم است. مدیرانی که او را به استقلال آوردند باید درباره عملکرد او پاسخگو باشند.