به گزارش اکونا پرس،

به نقل از "ورزش سه"، استقلال 6 فصل است که قهرمان لیگ برتر نشده است. استراماچونی به خوبی می داند چه کار سختی را در استقلال پیش رو دارد، از این رو کارش را به طور جدی آغاز کرده است.  بر خلاف شفر که در تمرینات مدام لبخند بر لب داشت و گاه قهقه می زد مربی ایتالیایی جدی و در برخی از دقایق هم عبوس است و دوست دارد کارش به خوبی پیش رود. این چهره استراماچونی جدیت در کار را به بازیکنان آبی القاء می کند و این پیام را به آنها می دهد که الان وقت کار و جدیت است و زمانی باید لبخند زد که جام را تصاحب کرده باشیم.

استراماچونی که نشستن روی نیمکت اینتر را تجربه کرده است به خوبی می داند اگر استقلال را قهرمان لیگ برتر کند یکصد هزار نفر در استادیوم آزادی او را تشویق خواهند کرد و مخابره تصاویر او در استادیوم آزادی برای ایتالیایی ها دوباره از او یک مربی موفق می سازد. ضمن اینکه ماجراجویی در لیگ قهرمانان آسیا فرصت دیگر و البته بزرگ تری برای اوست که می تواند فراتر از مرزهای ایران نیز خود را نشان دهد. همه این ها بهانه خوبی برای جدیت در کار است.

حضور استراماچونی جوان در راس کادر فنی تیم استقلال در روزهای گذشته با استقبال بازیکنان استقلال نیز همراه بوده است چرا که آنها می گویند او در کارش جدی است و همه چیز را زیر نظر دارد و برای همه چیز برنامه ریزی می کند. نگاه استراماچونی شاید سخت گیرانه باشد اما این به سود استقلال و بازیکنان است و طبیعتا در یک تیم بازیکنان بیشتر از نظم و جدیت استقبال می کنند چرا که فوتبال یک بازی گروهی است و کسب نتیجه به تلاش همه اعضای تیم بستگی دارد.

از نگاه استراماچونی؛ الان وقت خندیدن نیست. الان وقت آماده شدن برای یک فصل سخت و طاقت فرساست.