به گزارش اکونا پرس،

«محمد نوازی» در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: باید به آندره‌آ استراماچونی فرصت داد تا او بتواند در استقلال جا افتاده و افکار تاکتیکی اش را پیاده کند.

وی افزود: اینکه استقلال در چند سال اخیر به موفقیت نرسیده فشار زیادی را بر روی دوش مربیان و بازیکنان این تیم گذاشته است و در لیگ نوزدهم همه توقع دارند این معضلی که برای آبی پوشان به وجود آمده است از بین رفته و آنها رنگ موفقیت را ببینند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال بازیکنانی را به خدمت گرفته است که مشخص نیست از سوی چه کسی جذب شده‌اند و آنها باید در تمرینات مورد ارزیابی فنی استراماچونی قرار بگیرند و سرمربی استقلال از عملکردشان به شناخت کامل برسد.

نوازی تصریح کرد: بازیکنانی که با استقلال قرارداد امضا کرده‌اند باید بدانند پیراهن چه تیم بزرگی را پوشیده‌اند و امیدوارم لیاقت این پیراهن مقدس را که بر تن بسیاری از بزرگان فوتبال بوده است را بدانند.

وی تاکید کرد: برای من همواره موفقیت استقلال اهمیت داشته و همواره از این تیم بزرگ حمایت کرده و هرکاری که بر آید برای سربلندی آبی پوشان انجام خواهم داد.

بازیکن پیشین استقلال در پایان گفت: استقلال برای اینکه در سه جامی که پیش رو دارد به دو-سه بازیکن درجه اول نیاز دار د و امیدوارم با تلاش مدیریت این تیم برای لیگ نوزدهم به بهترین شکل ممکن آماده شود.