به گزارش اکونا پرس،

سعید آذری  در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص جذب  رضا شکاری  توسط باشگاه  تراکتور ، اظهار داشت: تراکتوری ها بزرگترین ریسک دوران مدیریتی خود را انجام دادند. با تمام قدرت پیگیر حق‌وحقوق ذوب‌آهن هستیم و کوتاه هم نمی‌آییم.

وی افزود: رغبتی و نبی که مدایرن با سابقه ورزشی هستند متوجه خطر حضور شکاری در پرسپولیس شدند و او را جذب نکردند اما تراکتوری‌ها این کار را انجام ندادند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این سوال که این شائبه به وجود آمده که رفتن شکاری به تراکتور به خاطر توافق ذوب‌آهن با تراکتور بوده که در آن ذوب‌آهن پیگیر شکایت از شکاری نشوند و در مقابل ۳ بازیکن سرباز ذوب‌آهن بدون مشکل از تراکتور به این تیم برگردند گفت: این مسئله درست نیست. قضیه سرباز‌ها تمام شده و آنها به ذوب‌آهن برمی‌گردند.

آذری ادامه داد: ذوب‌آهن از امروز پیگیری‌های خود را در مورد شکاری شدت می‌دهد و هواداران پرسپولیس مطمئن باشند از نرفتن شکاری به این تیم ضرر نمی‌کنند. من شرافتم را از سر راه نیاوردم. گذشت زمان اثبات می‌کند که حرف من درست است. در ضمن با توجه به اینکه لیگ عقب افتاده حاضر نشدیم درباره بازیکنان سرباز مذاکره کنیم و اجازه سواستفاده را در این خصوص به کسی بدهیم.

وی در پایان تاکید کرد: مسئولان تراکتور در آینده متوجه می‌شوند قوانین بین‌المللی فوتبال شوخی‌بردار نیست.