به گزارش اکونا پرس،

وحید امیری، وینگر ایرانی سابق پرسپولیس که فصل گذشته در ترابوزان اسپور ترکیه توپ می‌زد، بار دیگر به جمع سرخپوشان تهرانی برگشت.

امیری که چندی پیش قراردادش را با تیم ترکیه‌ای فسخ کرد و از جمع بازیکنان این تیم جدا شد در چند وقت اخیر گزینه چند تیم لیگ برتری بود در نهایت تصمیم گرفت به تیم سابقش برگردد.

یکی از جدی‌ترین مشتریان امیری در روزهای اخیر سپاهان اصفهان بود که برای به خدمت گرفتن امیری به باشگاه ترکیه‌ای نامه‌زده بود ولی در نهایت موفق نشد او را جذب کند.

پیش از این پرسپولیس و سپاهان در جذب فرشاد احمدزاده هم با یکدیگر رقابت داشتند که آنجا هم سرخپوشان تهرانی موفق به جذب بازیکن شدند.

امیری پس از چند روز مذاکره با سرخپوشان به توافقات اولیه دست پیدا کرده بود و ساعتی پیش وارد دفتر باشگاه شد و مذاکرات نهایی و عقد قرارداد را انجام داد.

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر درخواست نجومی امیری از پرسپولیس مطرح شده بود و حتی گفته شده دلیل طولانی شدن مذاکرات عدم توافق مالی بوده است ولی حالا پس از امضای قرارداد به نظر می‌رسد این اخبار صحت نداشته است.

امیری در لیگ‌های شانزدهم و هفدهم پس از جدایی از نفت و پیوستن به پرسپولیس عضو این تیم بوده و دو قهرمانی لیگ برتر با سرخپوشان داشته و حالا پس از یک سال حضور در ترابوزان ترکیه بار دیگر به تیم سابقش برگشت.

قرارداد امیری 2 ساله است و تا پایان فصل بیستم اعتبار دارد.

photo_۲۰۱۹-۰۷-۱۳_۱۴-۴۴-۲۲