به گزارش اکونا پرس،

علی علیپور در خصوص نشستی که با مدیران باشگاه پرسپولیس داشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من یک سال با پرسپولیس قرارداد دارم. طی جلسه‌ای که داشتم، خدا را شکر یکسری صحبت‌هایی کردیم که رضایتبخش بود و از بعدازظهر هم با قدرت سر تمرین حاضر می‌شوم.

وی در مورد پیشنهادی که از روسیه دارد گفت: این مسائل مربوط به باشگاه است و اگر پیشنهادی باشد باشگاه بررسی می‌کند. طی قراردادی که با پرسپولیس دارم موظفم که برای این تیم بازی کنم.

مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه برخی بازیکنان گفته بودند در پرسپولیس می‌مانند ولی بعداً ساز جدایی کوک کردند گفت: نظری در این مورد ندارم و فقط طی جلسه‌ای که با آقای عرب داشتیم و قرارداد یک ساله‌ای که با پرسپولیس دارم، در این تیم به بازی خودم ادامه خواهم داد.

علیپور در مورد اردوی ترکیه و انتقاداتی که صورت گرفته بود گفت: این انتقادات همیشه در فضای مجازی هست و من از فضای مجازی زیاد خوشم نمی‌آید. یکسری حرف‌های غیرواقعی می‌زنند مثل می‌گویند علیپور ضعیف شده و سرمربی تیم از او راضی نیست اما اگر کالدرون راضی نبود و نمی‌خواست اولین نفر مرا اخراج می‌کرد. مطالب زیادی در مورد من یا یکسری از بازیکنان زدند که می‌خواستند پرسپولیسی شوند یا آنهایی که به این تیم نیامدند. خودتان می‌دانید که در فضای مجازی داستان‌های کذب زیاد وجود دارد و من هم از فضای مجازی اصلا خوشم نمی‌آید. من سر تمرین حاضر می‌شوم و با تمام قدرت در بازی‌های پرسپولیس حاضر خواهم شد حالا هر کسی هر چیزی می‌خواهد بگوید اما برای هواداران واقعی پرسپولیس حقیقت را می‌دانند و می‌دانند که علی علیپور پنج سال است که برای پرسپولیس واقعا زحمت کشیده است.

وی در مورد اینکه در صورت ماندن در پرسپولیس مفاد قراردادش تغییر می‌کند یا نه، گفت: باید در جلسه با باشگاه ببینیم چه می‌شود.