به گزارش اکونا پرس،

محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در مورد یک برد و یک باخت پرسپولیس در جام شهدا مقابل نیروی زمینی و سایپا گفت: این مسابقات جنبه تدارکاتی داشت و سرمربی تیم فقط به دنبال محک زدن بازیکنانش است. کالدرون می خواست ارزیابی مناسبی از بازیکنان پیدا کند بنابراین نتایج این مسابقات به هیچ عنوان برایش اهمیتی نداشت. 

وی در مورد اشتباه عجیب بیرانوند در بازی با سایپا گفت: در آن صحنه مشخص بود که ناهمواری زمین باعث شد چنین گلی زده شود وگرنه بیرانوند اصلا روی آن گل مقصر نبود. توپ بعد از برخورد به زمین تغییر جهت داد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در مورد اینکه این تیم می تواند با کالدرون هم مدعی قهرمانی در لیگ باشد گفت: بله پرسپولیس بازهم می تواند قهرمان لیگ شود و از جمله مدعیان اصلی قهرمانی در فصل آینده باشد به شرطی که هواداران حمایت همه جانبه ای را از تیم داشته باشند. نقش هواداران در نتایج تیم پرسپولیس خیلی اهمیت دارد. فراموش نکنید قبل از حضور برانکو پرسپولیس در بدترین شرایط قرار داشت اما حمایت همه جانبه هواداران باعث شد که پرسپولیس دوباره به جایگاه اصلی اش بازگردد. اکنون هم اگر هواداران پرسپولیس را حمایت کنند همین شرایط ایجاد خواهد شد. بدون تعارف باید بگویم هواداران پرسپولیس فرهنگ جدیدی را در فوتبال ما تعریف کردند. حتی بعد از باخت هم از تیم شان حمایت کردند.