به گزارش اکونا پرس،

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی برای رقابت‌های لیگ نوزدهم آماده می‌شود که هنوز مهاجم خارجی جذب نکرده است.

سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات تابستانی احمدرضا احمدوند، امیر روستایی، امیرحسین بیات، فرشاد احمدزاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی عبدی و وحید امیری را جذب کردند و همچنین شایان مصلح، مهدی شریفی و سروش رفیعی نیز با درخواست گابریل کالدرون از جمع سرخپوشان جدا شدند.

لیست بازیکنان بزرگسال تیم فوتبال پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، محمدحسین کنعانی زادگان، حسین ماهینی، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، فرشاد احمدزاده، مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه و علی علیپور.

البته به جز بازیکنان سهمیه بزرگسالان که تعداد آن باید ۱۸ نفر باشند و در حال حاضر جای جذب یک مهاجم خالی است، امیر روستایی، بشار رسن، محمد امین اسدی، سعید کریمی، احمدرضا احمدوند، مهدی عبدی، محمد حسینی، سعید حسین پور، آدام همتی، احسان حسینی و ابوالفضل درویشوند بازیکنان سهمیه زیر ۲۳ و ۲۵ سال هستند که رقابت می‌کنند تا به تیم اصلی کالدرون راه پیدا کنند.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس تلاش می‌کند تا بازیکنان جوانی که در پرسپولیس حضور دارند و نمی‌توانند به او کمک کنند را از لیست خارج کند و شنیده می‌شود تا چند روز آینده این کار را انجام خواهد داد.

نکته مهم این است که پرسپولیس در خط حمله بازیکنانی از جمله علی علیپور، امیر روستایی، محمد امین اسدی، سعید کریمی، احمدرضا احمدوند و مهدی عبدی را در اختیار دارد و اما بازهم کالدرون تاکید کرده که ۲ بازیکن خارجی هم جذب تیم شوند.

آن‌ها پس از ۳ قهرمانی پیاپی در لیگ، حالا رویای قهرمانی در آسیا را دارند و باید دید آیا می‌توانند به این مهم برسند یا خیر؟