به گزارش اکونا پرس،

 آدام همتی بازیکن تیم پرسپولیس پس از دیدار با ایرج عرب در باشگاه پرسپولیس، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز صبح آمدم باشگاه و خداراشکر همه چیز حل شده و آقای عرب با این که سرش شلوغ بود توانست من را ببیند، توانستیم چیزهایی را حل کنیم و همه چیز خوب بود.

او درباره مطالباتش گفت: یک مقدار مانده، همه دریافتی دارند و به پول نیاز دارند، یک چیزهایی شده و امیدوارم ادامه داشته باشد.

بازیکن پرسپولیس درباره گابریل کالدرون گفت: مربی بسیار بسیار پروفشنالی است، من نباید این را راجع به او بگویم، همه می دانیم در جام جهانی بوده و قهرمان جام جهانی. در تیم های خیلی بزرگی مثل پاری سن ژرمن بازی کرده؛ من خیلی او را دوست دارم چون جنتلمن و کار بلد است.

همتی درباره شرایط اردوی ترکیه هم عنوان کرد: هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند آب و هوا چطور است، اما باوجود شرایط خاص تمرین و بازی کردیم. بالاخره همه بازیکنان پرسپولیس خیلی خوب هستند و درست است که بازی رسمی نبود اما چون بازیکنان همه خوب هستند، یک رقابت خاصی بود. خداراشکر چیز آنچنانی نشد فقط متاسفانه آقای سیامک نعمتی دماغش آنطور شد و آقاسید هم پایش درد می کند. امیدوارم هرکسی که مصدوم بود زودتر خوب شود.