به گزارش اکونا پرس،

 پیشکسوت استقلال می‌گوید آبی پوشان به یک بازیکن بزرگ در میانه میدان نیاز دارند. با بهتاش فریبا عضو سابق کادرفنی و کمیته فنی باشگاه استقلال گفت‌وگو کردیم که مشروح آن را ادامه می‌خوانید:

بازی استقلال و بادران را از نزدیک نظاره کردید. شرایط استقلال چطور بود؟

خب به دلیل بدن‌سازی که هنوز تأثیر آن روی بازیکنان است هنوز به‌صورت ایده آل آماده نیستند. گردش توپ استقلال خوب بود.  همه تیم‌ها وسط زمین نیاز به یک بازیکن محوری دارند که تیم را به جلو ببرد.

سرمربیگری سبک استراماچونی را چگونه دیدید؟

زمان نشان می‌دهد که ایشان چه توانایی‌ها دارد و چگونه می‌تواند استقلال را به قهرمانی برساند. به نظر من وقتی مربی توانسته در باشگاه بزرگی چون اینترمیلان مربیگری کند قطعاً از توانایی‌های بسیار زیادی برخوردار است. مهم‌ترین مسئله دیگری که این مربی دارد این مربی بسیار جوان است و این فاکتور خیلی حائز اهمیت است چون جوان هم جرأت و هم جسارت دارد. استراماچونی با بازیکنان در ارتباط است و سعی دارد که گفته‌هایش در زمین پیاده شود.

خریدهای جدید استقلال چطور بودند؟

در نیمه دوم ریگی خیلی خوب بود و او در بیست دقیقه 9 توپ گرفت. دیاباته و اسماعیلی باعث شدند تا بازی به‌تساوی برسد. کلاً بازیکنان جدید مثل رضاوند هم خوب و امیدوارکننده نشان دادند. به ریگی هم گفتم که خوب توپ می‌گیری ولی باید با دروازه حریف بیشتر کار داشته باشد و شوت‌زنی هم بکند. استقلال در میانه زمین به‌خوبی دوید. وریا، اسماعیلی و شجاعیان به‌خوبی دویدند.

استقلال در کدام پست‌ها ضعف داشت؟

در دفاع چپ باوجوداینکه زکی پور حضور دارد اما به‌هرحال تیم نیاز به دفاع چپ دارد. شجاعیان سرحال نشان داد، غفوری و مرتضی تبریزی هم شرایط خوبی داشتند. حتماً در استقلال باید یک فرمانده حضورداشته باشد. یک بازیکن در میانه میدان که تمام بازیکنان به حرف او گوش کنند و بتواند نقش سرمربی داخل زمین را بازی کند.

کاپیتانی استقلال به وریا غفوری رسیده است؟

وریا چندین فصل است که در این تیم حضور دارد. وریا بازیکن باتجربه‌ای است و سن و سال او به کاپیتانی می‌خورد. او جزو قدیمی‌هاست و وظیفه سنگینی به او محول شده است.

با حضور حسینی و نوراللهی استقلال به یک دروازه‌بان دیگر نیاز دارد؟

من قبلاً هم گفتم دوباره می‌گویم. ما دروازه‌بان جوان نیمکت نشینی داریم که کیفیت خوبی دارند اما خدایی نکرده آقای حسینی یک بازی اخراج شوند یا مصدوم شوند باید یک سنگربان باتجربه حضورداشته باشد که جای خالی او را به‌خوبی پر کند. استقلال قطعاً یک دروازه‌بان باتجربه نیاز دارد.