به گزارش اکونا پرس،

حمید درخشان در گفتگو با ایلنا در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: شرایط این روزهای پرسپولیس خوب است و تمرینات منظمی پیگیری می‌شود و روز به روز بازیکنان آماده‌تر می‌شوند و با تفکرات کادرفنی جدید آشنایی پیدا می‌کنند و من اوضاع خوبی در تیم می‌بینم که امیدوار کننده است.

وی در مورد تعویق بازی‌ها که گفته می‌شود به سود پرسپولیس است گفت: هم پرسپولیس و هم خیلی تیم‌های دیگر که تمریناتشان را دیر شروع کردند از این موضوع منتفع می‌شوند و فقط پرسپولیس از این جریان سود نبرده است و تنها چند تیم که تمریناتشان را زود شروع کردند ضرر می‌کنند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد ضوابطی که فدراسیون برای شروع لیگ گذاشته عنوان کرد: امیدوارم در رعایت مواردی که گفته شده جدیت لازم به خرج داده شود و واقعاً تغییراتی که به نظرم لازم هم هستند اعمال شود. اگر مسائل امنیتی ورزشگاه‌ها کامل باشد و جای هرکسی در ورزشگاه مشخص باشد و قابل شناسایی باشد با برخورد با چند متخلف امنیت به ورزشگاه‌ها بر می‌گردد و آنوقت می‌شود درب‌های ورزشگاه را به روی خانواده‌ها باز کرد.

درخشان در مورد اینکه ماجرای ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه‌ها که دارد برای فوتبال ایران دردسرساز می‌شود هم خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم با ایجاد شرایطی که امنیت را در ورزشگاه تامین می‌کند می‌شود مشکلات حضور بانوان در ورزشگاه را حل کرد. ما تنها کشوری هستیم که بانوان در آن نمی‌توانند به استادیوم بیایند و این اصلاً خوب نیست.

وی در رابطه با کنار گذاشتن برخی از بازیکنان توسط کالدرون گفت: نظر سرمربی تیم محترم است و باید رعایت شود ولی نظر شخصی من این است که یک تا دو نفر از این بازیکنان که جدا شدند می‌توانستند به پرسپولیس کمک کنند ولی در هر صورت نظر سرمربی تیم محترم است. نکته دیگر هم این است که به شکل بدی و در زمان بدی به آنها گفتند شما را نمی‌خواهیم و بهتر بود اگر قرار بر جدایی است زودتر به آنها اعلام می‌شد تا برای پیدا کردن تیم جدید دچار مشکل نشوند.

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت تیم ملی و مارک ویلموتس گفت: من فکر می‌کنم شرایط خوبی ایجاد شده و دیگر از تنش‌هایی که قبلاً وجود داشت خبری نیست. ویلموتس چیزی که تا اینجا نشان داده امیدوار کننده بوده و وقتی حتی از لیگ یک هم بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شود نشان می‌دهد برنامه‌های خوبی وجود دارد و بازی‌ها رصد می‌شود.