به گزارش اکونا پرس،

مسعود تابش در گفت‌وگو با فارس، در ابتدا عنوان کرد: مشغله زیادی دارم و مدام جلسه پشت جلسه برگزار می‌شود. روز گذشته در خدمت دوستانمان در مجموعه فولاد مبارکه بودم و خدمت آن‌ها عرض کردم این باشگاه به سه مدیرعامل نیاز دارد، یکی برای صبح تا ظهر، یکی برای ظهر تا شب و یکی هم برای شب تا صبح روز بعد! من حتی شب ها هم در خانه، کارهای مربوط به باشگاه را انجام می‌دهم.

تابش در مورد اردوی برگزار شده سپاهان در ترکیه گفت: من در چند روز آ‌خر اردو به ترکیه رفتم تا عملکرد بچه‌ها را از نزدیک ببینم. طی چند سال اخیر ما اردوهایمان را در ترکیه برگزار کرده بودیم اما امسال تمام اعضای تیم نظرشان این بود که تا به حال اردوی به این خوبی نداشته‌ایم. بازی‌های تدارکاتی خوبی در آ‌نجا برگزار شد و عملکرد بچه‌ها خیلی راضی‌کننده بود، کیفیت تیم بسیار عالی بود، در 5-4 سال اخیر من سپاهان را به این خوبی ندیده بودم. جوان‌های بسیار خوبی به تیم ما اضافه شدند که در کنار بازیکنان با تجربه ان‌شاءالله تیم بسیار خوبی را برای فصل جدید می‌سازند. 

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد روند آماده سازی ورزشگاه نقش جهان و موارد باقی مانده از الزامات فدراسیون فوتبال گفت: همانطور که پیش از این اعلام کرده بودم، ما قرارداد نصب گیت‌ها را بسته‌ایم و مشغول کار هستند تا نصب آن‌ها را انجام بدهند. حدود 50 گیت خریداری شده و فکر می‌کنم حداکثر تا دو هفته دیگر این کار انجام می‌شود، برای بلیت‌فروش اینترنتی برنامه ریزی لازم انجام شده، شماره‌گذاری صندلی‌ها را در دستور کار داریم، دوربین‌های بیرون از ورزشگاه نصب خواهند شد. همچنین طبق نظرات جناب سهیل مهدی تغییراتی را در میکسدوزون اعمال کردیم، بحث ورود. ضمن اینکه خروج خبرنگاران به جایگاه خودشان و همچنین ورزشگاه تعریف جدیدی پیدا خواهد کرد. در طبقه دوم ورزشگاه فقط بحث چادرها وجود داشت که تنها 4-3 قسمت آن باقی مانده است. در کل ان‌شاالله تا شروع بازی‌ها که هنوز زمان آن برای ما مشخص نیست ورزشگاه نقش جهان آماده خواهد شد. 

تابش در پاسخ به این سوال که با توجه به ضرب‌الاجل آماده سازی ورزشگاه‌ها، آیا پولی از درآمدهای فصل گذشته در اختیارشان قرار گرفته یا خیر،گفت: تنها برای تبلیغات محیطی مبلغی به ما پرداخت شد که در حدود 500 میلیون است که با توجه به هزینه‌هایی که ما داریم مبلغ قابل توجهی نیست، ما با این شرایط به سختی تمریناتمان را برگزار می‌کنیم، به جز فوتبال تیم‌های زیادی هم در هندبال، والیبال و ... داریم. حدود 20 ورزشگاه را در اختیار داریم که بحث تاسیسات آنها وجود دارد و در کل بار سنگینی روی دوش ما است. 

وی در ادامه افزود: همین موضوع تجهیز ورزشگاه نقش جهان و کارهایی که باید در آن انجام بدهیم مانند نصب دوربین‌ها و گیت‌ها و ... حدود 3 میلیارد برای ما برآورد بودجه داشته است اما درآمد تبلیغات محیطی، طبق چیزی که به ما اعلام شده، هنوز به صورت کامل تسویه نشده است. در همه جای دنیا درآمد باشگاه‌ها از حق پخش است اما ما چنین چیزی نداریم البته خود فدراسیون و سازمان لیگ هم به دنبال این مساله هستند اما هنوز به جایی نرسیده است. کپی رایت هم که در کشور ما معنا ندارد، صدها فروشگاه در همین اصفهان محصولات سپاهان را با لوگوی باشگاه خیلی راحت می‌فروشند و هیچ درآمدی عاید باشگاه  نمی‌شود. 

تابش اضافه کرد: باشگاهداری در ایران فقط هزینه است. تقریبا هیچ درآمدی نداریم، درآمد خود مسابقات هم آنچنان نیست، ما دو برابر درآمدمان همیشه جریمه می‌شویم! البته این را به شوخی می‌گویم اما هزینه‌های برگزاری مسابقات بخصوص در ورزشگاه‌های بزرگی مثل نقش جهان و آزادی بیشتر از درآمد مسابقات است. 

مدیرعامل سپاهان درمورد اینکه آیا تاریخی برای شروع مسابقات لیگ به آنها اعلام شده است، گفت: خیر هنوز هیچ تاریخی اعلام نشده، ما دو اردو گذاشتیم و حدود 40روز است که در حال انجام تمرینات فشرده هستیم، تیم ما کاملا آماده و سرحال برای شروع مسابقات است اما هنوز نمی‌دانیم که چه زمانی این مسابقات شروع می‌شوند و چاره‌ای هم نداریم. اردو که دیگر نمی‌توانیم برگزار کنیم اما باید تمریناتمان را به صورت روتین و مانند زمانی که مسابقات برگزار می‌شوند انجام دهیم، یعنی باید سعی کنیم هفته‌ای یک بازی دوستانه انجام دهیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. 

تابش درخصوص اینکه گفته می‌شود شایان مصلح مدافع سابق پرسپولیس با این باشگاه وارد مذاکره شده است،‌گفت: ما شاید یکی دو بازیکن دیگر را جذب کنیم. با چند بازیکن مشغول مذاکره هستیم اما هنوز با هیچ بازیکنی به توافق نرسیده‌‌ایم. اجازه بدهید تا توافقی حاصل نشده از کسی اسمی نبریم. ان‌شاالله در هفته آینده همه چیز مشخص می‌شود.

وی درمورد تامین لباس‌های فصل جدید سپاهان گفت: شرکتی که اسپانسر ما شده، تمام تجهیزات و لباس‌های تیم بزرگسال را تامین می‌کند و هزینه‌ای هم بابت آن نمی‌دهیم. از طرفی خیلی از تیم‌های بزرگ دیگر ایران هم با این برند کار می‌کنند و فقط ما نیستیم که با آن‌ها قراداد بسته‌ایم. کیفیت محصولات این برند خوب است و لباس‌های فصل جدید آماده شده، ممکن است بزودی جشنی برای پیراهن داشته باشیم که باید برای آن برنامه ریزی کنیم.