به گزارش اکونا پرس،

معاون سابق باشگاه استقلال دیروز در کنفرانس مطبوعاتی خود به نکته جالبی اشاره کرد. او گفت استراماچونی به محض ورود به استقلال پرسیده چند ایجنت در استقلال بازیکن دارند؟ استراماچونی گویا متوجه شده بود یکی از ایجنت‌ها با اکثر بازیکنان استقلال قرارداد دارد و به خاطر همین روی چنین مسئله‌ای حساس شد. معمولاً مربیان یا باشگاه‌ها ترجیح می‌دهند از چند ایجنت مختلف بازیکن بگیرند. دلیل این کار هم مشخص است. چون اگر یک ایجنت نصف تیم را داشته باشد، ممکن است اختلافش با باشگاه بر سر مثلاً یک بازیکن، روی کار دیگر بازیکنان هم اثر بگذارد. استراماچونی هم با علم به این موضوع، از استقلالی‌ها پرسید چند ایجنت در باشگاه فعال هستند و وقتی فهمید یک ایجنت با اکثر بازیکنان کار می‌کند، کمی نگران شد.

در کنکاشی هم که ما انجام دادیم، به این نتیجه رسیدیم حداقل ۹ بازیکن استقلال با یک ایجنت کار می‌کنند. این ۹ بازیکن علی کریمی، داریوش شجاعیان، مرتضی تبریزی، عارف غلامی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، سیدحسین حسینی، میلاد زکی‌پور و آرش رضاوند هستند. آن‌ها یک مدیر برنامه مشترک دارند و حالا تصور کنید ایجنت آن‌ها با باشگاه به مشکل بخورد. در آن صورت چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ او می‌تواند به سادگی کل تیم را به‌هم بریزد. همه می‌دانند در فوتبال بازیکنان چقدر به مدیر برنامه‌های خود اعتماد دارند.

از این ۹ نفر هم اکثر بازیکنان فیکس هستند. کریمی، شجاعیان، وریا، یزدانی، حسینی و زکی‌پور قطعاً جزو فیکس‌ها خواهند بود. دیگر بازیکنان هم شانس زیادی برای بازی کردن دارند.

منبع: خبر ورزشی