به گزارش اکونا پرس،

جواد زرینچه در گفت‌وگو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌با خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار تدارکاتی آبی‌پوشان مقابل ماشین‌سازی تبریز که منجر به برتری استقلال شد، گفت: بازی خوبی صورت گرفت و در این بین بازیکنان هم تلاش زیادی کردند و خیلی امیدوار هستیم که آنها به هماهنگی برسند. این 4 گلی که در بازی دوستانه زده شد، نباید باعث ایجاد غرور شود و خود کادر فنی و بازیکنان هم این موضوع را می‌دانند. اگرچه مسابقه یک دیدار لیگ برتری تلقی می‌شد، ولی ما دلخوش به این نتایج نیستیم و سعی می‌کنیم در ادامه تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

وی در خصوص برنامه آبی‌پوشان تا شروع لیگ گفت: ما قطعا به دنبال بازی تدارکاتی هستیم و احتمالا آخر هفته یک دیدار دیگر برگزار می‌کنیم، البته منتظر هستیم تا ببینیم قرعه‌کشی لیگ برتر به چه صورت است و می‌خواهیم بدانیم در هفته‌های ابتدایی چه قرعه‌ای نصیب ما می‌شود و اگر بازی تدارکاتی در نظر گرفتیم با تیم‌هایی نباشد که در هفته‌های اول به مصافشان می‌رویم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال با اشاره به این موضوع که در بازی روز گذشته تماشاگران مسابقه دو تیم استقلال و ماشین‌سازی را از نزدیک تماشا کردند گفت:‌ زمانی که به محل تمرین استقلال مراجعه می‌کنم، واقعا به یاد بچگی‌های خودم می‌افتم. این روزها وقتی به محل تمرینات می‌روم می‌بینم که تماشاگران یک ساعت زیر آفتاب منتظر مانده‌اند که اجازه بدهیم آنها به محل تمرین بیایند. نیمی از آنها هم از شهرستان‌ها به تهران آمده‌اند. در مجموعه نفت هم تعداد زیادی از کودکان به مدرسه فوتبال می‌آیند حضور دارند و ما هم سعی کرده‌ایم هر وقت تماشاگر آمده با وجود محدودیت‌ها از آنها پذیرا باشیم. دوست نداریم اصلا جلوی ورود تماشاگران را بگیریم، ولی انتظامات ورزشگاه نفت واقعا محدود است و ما هم سعی می‌کنیم با آنها همکاری کنیم.

زرینچه در خصوص منتفی شدن حضور مدافع سنگالی به دلیل قوانین لیگ برتر ایران افزود: من اطلاعاتی از این بازیکن نداشتم ولی طی هفته‌ آتی درخواست‌هایی که استراماچونی داشته مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به حضور یک دروازه‌بان در تمرینات استقلال گفت: روز گذشته هم یک گلر به محل تمرین تیم استقلال آمد و 20 دقیقه‌ای هم برای ما بازی کرد. در هر صورت قرار است غلامپور نظر نهایی را روی این بازیکن بدهد و باشگاه هم تصمیم لازم را اتخاذ کند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص شایعاتی که پیرامون کنار گذاشتن چند بازیکن دیگر توسط استراماچونی در هفته آینده مطرح شده است، گفت: من چنین چیزی نشنیدم. البته فوتبال حرفه‌ای است و به هر حال مربی هم نظر نهایی را در مورد بازیکنانش می‌دهد. قرار بر این شده که رضا آذری و زکریا مرادی از فردا به تمرینات ما برگردند. این نفرات سرمایه‌های استقلال هستند و بحث هم این بوده که آیا بازی به آنها می‌رسد یا خیر. باشگاه هم می‌خواهد سرمایه‌سوزی نکند و خود این بازیکنان هم علاقه دارند که در استقلال باشند و نظر سرمربی را عوض کنند.

زرینچه در خصوص انتقاداتی که به مهدی قائدی بابت انتخاب پیراهن شماره 10 این تیم وارد شده است، گفت: ما این کار را کردیم که برای قائدی ارزش قائل باشیم. مطمئنا با جدیت و تلاشی که خود مهدی نشان می‌دهد، امسال می‌تواند خودش را ثابت کند. این بچه (قائدی) پر از انگیزه است. ما هم کاری کردیم که او به حقش برسد. قائدی در این یکی دو سال به آن چیزی که استحقاقش را داشته نرسیده و خوشبختانه مسائل و مشکلاتش حل شده و پوشیدن پیراهن شماره 10 هم می‌تواند برای او انگیزه باشد و هم اینکه خودش به دنبال فرصت می‌گردد.

وی در پایان در خصوص اینکه شماره 10 استقلال بر تن بازیکنان بزرگی بوده و آیا قائدی می‌تواند با این پیراهن احساس مسئولیت بیشتری کند، گفت: بزرگانی که شما گفتید با پیراهن استقلال بزرگ شده‌اند و ما هم حمایت می‌کنیم مهدی قائدی به آنچه که لیاقتش را دارد برسد.