به گزارش اکونا پرس،

مهدی شیری در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط پرسپولیس در فصل جدید فوتبال ایران اظهار کرد: در هفته‌های اخیر تمرینات خوبی را انجام دادیم و شرایطمان بسیار خوب است. یک اردو در ترکیه داشتیم و طبق برنامه قرار بود دو بازی دوستانه در این اردو انجام بدهیم که متاسفانه به خاطر شرایط آب و هوایی این اتفاق رخ نداد و بازی‌ها برگزار نشد. شرایط اردوی ترکیه بسیار خوب بود و ما در آن‌جا توانستیم تمرینات و برنامه‌های کادر فنی را به طور کامل انجام بدهیم. اما به خاطر برگزار نشدن دو بازی تدارکاتی کمی شرایط برای‌مان سخت شد.

وی افزود: پس از ترکیه در تهران تمرینات‌مان را ادامه دادیم و در جام شهدا شرکت کردیم. ما به این جام به عنوان یک بازی تدارکاتی نگاه می‌کردیم و به همین خاطر کادر فنی سعی داشت شناخت بیش‌تری از بازیکنان به دست بیاورد. فکر می‌کنم در مجموع هم عملکرد خوبی در این جام داشتیم.

او در ادامه درباره تغییرات تاکتیکی که با حضور کالدرون در پرسپولیس انجام می‌شود، گفت: هر مربی تاکتیک‌های خاص خودش را دارد. با حضور کالدرون کمی تیم تغییر تاکتیک داده است. او مربی است که به بازی هجومی علاقه‌مند است و از من هم به عنوان یک مدافع می‌خواهد در نفوذها شرکت کنم و به تیم کمک کنم. به هر حال ما بازیکن حرفه‌ای هستیم و سعی می‌کنیم همیشه دستورات کادر فنی را اجرا کنیم.

مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد به تاخیر افتادن لیگ نوزدهم گفت: من بازیکن هستم و در وظایف من نیست که بخواهم درباره این مسائل صحبت کنم اما درباره فصل بعد باید بگویم مطمئنا فصل آینده کار بسیار سخت‌تری پیش رو داریم چرا که با روندی که سال‌های قبل داشتیم الان انتظارات بیش‌تر شده اما ما باز هم تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و هواداران‌مان خوشحال شوند. در فوتبال شما نمی‌توانید قول هیچ گونه موفقیت را بدهید. اما همان‌طور که گفتم ما تلاش می‌کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

وی در پایان درباره حواشی پیرامون باشگاه پرسپولیس و این که سیدجلال حسینی عنوان کرده برخی به دنبال ضربه زدن به این هستند، گفت: سیدجلال حسینی بازیکن بسیار بزرگی است و به راحتی هر حرفی را بر زبانش نمی‌آورد. اگر درباره این مسائل صحبت می‌کند، حتما مساله‌ای وجود دارد. به هر حال پرسپولیس تیم بزرگی است و همیشه حاشیه‌هایی اطرافش وجود دارد.

شیری در پایان درباره این که آیا به حضور در تیم ملی فکر می‌کند یا نه؟ گفت: بهترین اتفاق ممکن برای من دعوت شدن به تیم ملی بود که با حضور آقای ویلموتس اتفاق افتاد. مطمئنا تلاش خواهم کرد که باز هم این اتفاق رخ بدهد. البته می‌دانم در پست من بازیکنان تاپ و درجه یکی در تیم ملی هستند.