به گزارش اکونا پرس،

شایان مصلح، مدافع سابق پرسپولیس که در لیست مازاد این تیم قرار گرفته بود، رسما به سپاهان اصفهان پیوست. او در آخرین پست اینستاگرامی خود، متن خداحافظی را با هوادارانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت:

هر آمدنی یک رفتنی دارد مگر اینکه بتوانی به قلب آن‌ها که کنارشان بودی نفوذ کنی که در این صورت هرگز از یادشان نمی‌روی!
به عقب‌تر بر می‌گردم، فیلمِ روز خداحافظی‌ام با سپیدرود را نگاه می‌کنم که در ورزشگاه پیرِ عضدی، هواداران سپیدرودِ دوست داشتنی فریاد خداحافظی برایم سر می‌دادند و پیرمردی در فیلم به احترام من، نه من، که به احترام خاطراتش با منی که لباس سپیدرود به تن داشت ایستاده مرا تشویق می‌کرد و اشک هایش را پاک می‌کرد و گریه‌های من وسط فریاد‌ها و آرزو‌های آن‌ها بدرقه‌ی راهم شده بود!
سپیدرود برای من تیم روز‌های نداری بود، جایی که از پول خبری نبود، اما همه چیز عشق بود! عشق به شهر و استان و کنار آمدن با نداری‌ها و در آخر دو سال صعود از لیگ دو تا لیگ برتر!
حالا دو سال بعد از خداحافظی با سپیدرود، نوبت خداحافظی با هواداران پرسپولیس است؛ و چقدر برایم سخت است وقتی دو سال پر از افتخار کنارشان داشتم. دو سالی که در آن هرچه جام و مدال بود را کسب کردیم! این بار از نظر مالی شاید وضع مان خیلی بد نبود، اما پنجره‌های بسته همه‌ی ما را یک دل کرده بود تا افتخار آفرینی کنیم! مصدومیت‌ها به چشم مان نمی‌آمد، چون یک هدف داشتیم موفقیت با دست‌های بسته!
هر کسی در هر کار و حرفه‌ای روز خوب و بد دارد. روز‌های خوبم وظیفه‌ی کاری من بود و روز‌های بدم را به خوبی خودتان حلال کنید و مطمئن باشید تا همیشه جز حسن خلق چیزی از من در قبال خودتان نخواهید دید!
و، اما امروزافتخار پوشیدن لباس باشگاه بزرگ سپاهان اصفهان  برایم مهیا شده است.
باشگاهی که خوب از سابقه اش باخبرم و امیدوارم روزهای خوبی که در فوتبال داشتم این بار در لباس زرد سپاهان برایم تکرار شود.من یاد گرفته ام با قلبم فوتبال بازی کنم و با اخلاقم خودم را ثابت کنم این یعنی با تمام وجود برای کسب موفقیت های فردی و تیمی به سپاهان آمده ام.پیشاپیش از حمایت شما هواداران سپاهان ممنونم و امیدوارم مثل یک سرباز در راه موفقیت این تیم بزرگ قدم بردارم.

کوچکترین عضو خانواده بزرگ سپاهان
علی(شایان)مصلح
 

شایان مصلح