به گزارش اکونا پرس،

باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات تغییرات زیادی داشته است و بازیکنان زیادی از این تیم جدا شده اند و برخی کارشناسان معتقدند با این تغییرات استقلال در فصل آتی بازی های اول فصل را از دست خواهد داد و تیم نیاز به هماهنگی بیشتری دارد.

آندره‌آ استراماچونی به این موضوع واقف است که باید این نفرات را هر چه سریعتر به هماهنگی کامل برساند و در این راه بازی های تدارکاتی زیادی را برای تیمش در نظر گرفته است.

استقلال در اردوی پیش فصل خود تاکنون هفت بازی تدارکاتی را در نظر گرفته بود و در این بازی‌ها موفق شد ۶ پیروزی بدست بیاورد و صرف نظر از اینکه تیم‌های روبروی استقلال قدرت لازم را داشتند یا خیر باید گفت این بازی‌ها در هر سطحی انجام شود منجر به هماهنگی کامل تیم خواهد شد و این سیاست مرد ایتالیایی استقلال می‌تواند ضعف نقل و انتقالاتی آبی‌ها در بحث تغییرات زیاد را جبران کند و از همان ابتدا تیم با هماهنگی کامل در رقابت‌های لیگ حضور یابد.

استقلال در بازی‌های دوستانه موفق شد ۲۶ گل به ثمر برساند و ۴ بار دروازه این تیم توسط حریفان باز شد و این موضوع نشان از روحیه تهاجمی تیم استراماچونی دارد و دفاع قدرتمند تیم استقلال نیز حاصل تفکرات ایتالیایی سرمربی این تیم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان