به گزارش اکونا پرس،

تیم فوتبال پرسپولیس تهران درحالی با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی آماده حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران می‌شود که این باشگاه درصدد جذب مهاجم خارجی است تا این تیم در پست فوروارد مشکلی نداشته باشد.

سرخپوشان پایتخت مانند دیگر باشگاه‌ها با مشکلات مالی مواجه هستند و همین موضوع سبب شده تا مشکلاتی را برای توافق با بازیکنان خارجی و مربیان پیشین این تیم داشته باشند.

البته پرسپولیسی‌ها حدود ۸۰۰ هزار دلار را برای جذب مهاجم در نظر گرفتند تا مشکلی بابت او نداشته باشند، اما شکایت ماریو بودیمیر، برانکو ایوانکوویچ و ... می‌تواند خطراتی را برای تیم قهرمان ایران به همراه داشته باشد و مدیران این باشگاه تلاش می‌کنند تا با آن‌ها توافق کنند، هرچند مشکلات مالی زیادی دارند.

ایرج عرب و همکارانش تلاش می‌کنند تا از راه‌های مختلف برای پرسپولیس درآمدزایی و اجازه شکایت برانکو و همکارانش را ندهند و همچنین بتوانند بخشی از قرارداد مهاجم خارجی جدید، بشار رسن و رادوشوویچ را نیز پرداخت کنند.

طبق شنیده‌ها قیمت بازیکنی که کالدرون به پرسپولیسی‌ها معرفی کرده، ۸۰۰ هزار دلار است و او به شدت اصرار دارد تا مهاجم مدنظر خودش جذب باشگاه شود و باید دید پرسپولیسی‌ها موفق به جذب آن خواهند شد یا خیر؟

در روزهای گذشته اسامی بازیکنان دیگری هم اعلام شد که باشگاه پرسپولیس آنها را تایید یا تکذیب نکرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان