به گزارش اکونا پرس،

مسئولان باشگاه سپاهان اصفهان با به خدمت گرفتن شایان مصلحبازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس فقط یک جای خالی دیگر در لیست نفرات خود برای فصل جدید دارند و با جذب آخرین بازیکن مد نظر امیر قلعه نویی پرونده فصل نقل و انتقالات تابستانی این تیم بسته می‌شود.

سپاهانی‌ها در نقل و انتقالات چراغ خاموش حرکت کرده اند و توانستند بیشتر بازیکنان مدنظر امیر قلعه نویی را جذب کنند.

شایعات نقل و انتقالاتی در اطراف باشگاه سپاهان زیاد است و امروز هم اعلام شد که قلعه نویی به دنبال جذب روزبه چشمی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال است.

باشگاه سپاهان تایید کرده که یک ماه پیش مذاکراتی بین زردپوشان اصفهانی و چشمی صورت گرفته است، اما ملی پوش فوتبال ایران دوست دارد فوتبالش را در خارج از کشور دنبال کند. علاوه بر این مدیر برنامه‌های چشمی هم اعلام کرده تمرکزشان را معطوف به پیشنهاد‌های باشگاه‌های اروپایی کردند چرا که چشمی قصد دارد در فوتبالش را در اروپا دنبال کند.

البته اسامی بازیکنانی مانند مهدی شریفی و سروش رفیعی برای حضور در جمع زردپوشان مطرح شده است.

سپاهانی‌ها در این فصل شاکله اصلی خود را حفظ کردند و جوانگرایی هم سرلوحه خود قرار دادند تا با تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها به مصاف حریفان در لیگ نوزدهم بروند.

لیست ورودی سپاهان: جورجی وولسیانی - رضا میرزایی - شایان مصلح - علیرضا نقی زاده - محمد زینالی - محمد محبی - محمدرضا حسینی - مرتضی منصوری

لیست خروجی سپاهان: سیاوش یزدانی - محمد ابراهیمی - جلال الدین علی محمدی - محمد مسلمی پور - خالد شفیعی - حسن جعفری - رضا دهقانی - میلاد سرلک - محمد پاپی - بختیار رحمانی - مهدی امینی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان